Spotřeba pultového masa vzrůstá a zákazníci v Kauflandu oceňují především kvalitu a čerstvost

Společnost Kaufland je jediným řetězcem v České republice, který pro své zákazníky zpracovává masné výrobky ve vlastním masozávodu v Modleticích. Odtud na pulty prodejen putuje více než 100 tun masa každý den. Pokud jde o zásobování čerstvým masem, preferuje Kaufland dodávky od českých dodavatelů. Celkově prodeje čerstvého masa na pultech Kauflandu vzrostly v roce 2018 o zhruba 57 % oproti předešlému roku, a to i díky rozšíření pultů s čerstvým masem. V současné době jsou pulty s čerstvým masem na 113 prodejnách řetězce.

Zpracování vepřového a hovězího masa započalo v Modleticích u Prahy v roce 2003. Dnes projde rukama zkušených zaměstnanců masozávodu více než 100 tun masa denně. Maso a masné výrobky putují na pulty prodejen Kaufland po celé České republice. Celý proces od bourání a porcování, přes uzení a výrobu mletých mas a klobás, až po závěrečné balení výrobků zajišťuje profesionálně vyškolený tým pracovníků. Modletický masozávod je navíc držitelem ocenění kvality IFS (International Featured Standards) a QS (Quality Scheme for Safe Food), které podtrhují špičkový proces výroby. Masné výrobky z Modletic se také pravidelně objevují na předních příčkách produktových ocenění, v rámci kterých svůj názor vyjadřují sami zákazníci.

Společnost Kaufland v loňském roce realizovala interní reprezentativní průzkum mezi českými spotřebiteli. „Ze zpětné vazby víme, že jsou zákazníci u nás spokojeni nejen s kvalitou a čerstvostí masa na našich pultech, ale také s šíří sortimentu. Tato kritéria zákazníci hodnotili na školní stupnici známek s tím, že průměrná známka za čerstvost byla 1,67 a za kvalitu 1,7,“ uvádí Renata Maierl, tisková mluvčí společnosti Kaufland Česká republika. Po celé republice je v prodejnách Kaufland k dispozici celkem 113 pultů s čerstvým masem z Modletic a další stále přibývají.

Sortiment masných produktů prodejen Kaufland je tvořen z velké části zbožím českého původu. Stále oblíbenější je prodej masa v obslužných pultech. Například vepřové půlky jsou pro tento účel nakupovány do Modletic jen a výhradně od českých dodavatelů. O oblíbenosti vepřového masa z čerstvých pultů svědčí i čísla prodejů. Vepřové maso z čerstvých pultů navíc tvoří 65 % celkového objemu prodaného pultového masa všech druhů. „Abychom ulehčili zákazníkům orientaci při výběru masa z čerstvých pultů, přicházíme s novým logem ‚Naše maso z Modletic – Výhradně z českého chovu‘. U takto označených produktů v čerstvém pultu má zákazník jistotu, že kupuje maso z českého chovu,‘“ dodává Renata Maierl.

Zdroj a foto: Kaufland

Hlavní partner

Partneři

Mediální partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010