Společnost Stock Plzeň-Božkov uvádí nový svět Fernetu Stock

Téměř po deseti letech přichází Fernet Stock se změnou. Tradiční bylinný likér bude k dostání v nově designované lahvi s hranami, bude mít novou etiketu a také modernější logo. Společnost Stock Plzeň-Božkov relaunch doprovodí rozsáhlou komunikační a reklamní kampaní, ve které vyzve spotřebitele, aby se inspirovali příběhem Lionella Stocka, který kdysi vzal život do svých rukou, odstěhoval se z Itálie do Plzně a tam v roce 1927 namíchal první Fernet Stock na základě tajné rodinné receptury. Na trh bude v průběhu dubna také uvedena nová varianta produktu Fernet Stock Honey, který tak doplní stěžejní Fernet Stock Original a Fernet Stock Citrus.

„Marketingovou kampaní se sloganem ‚Na vaše příběhy!‘ bychom rádi inspirovali spotřebitele, aby se stali tvůrci svého vlastního života. Receptura se nemění a my bychom chtěli ukázat, že stejně jako tehdy v roce 1927, i nyní stojí Fernet Stock u jejich jedinečných příběhů. Mnohdy stačí jen využít příležitostí, které se naskytnou, a mohou vzniknout výjimečné věci, stejně jako tomu bylo v případě Fernetu Stock,“ vysvětluje ředitel marketingu společnosti Stock Plzeň – Božkov Tomáš Hejkal a upřesňuje, jak vypadá nový positioning značky: „Rozhodli jsme se vrátit ke kořenům a našemu DNA. Opustili jsme teritorium čistého chlapství a novou komunikací chceme oslovit nově také i ženy a mladší cílovou skupinu.“

Group brand manager Zuzana Prokopová popisuje, kde bude rebrandovaný Fernet Stock k dostání a jak bude kampaň probíhat: „Spouštíme 360 stupňovou komunikační kampaň. V televizi poběží nový reklamní spot, který připravila agentura Scholz & Friends. Chybět nebude ani digital či social media, OOH reklama nebo PR kampaň. Od začátku dubna najdou spotřebitelé nový Fernet Stock ve všech retailových řetězcích a v průběhu jara a léta se s ním budou moci potkat na celé řadě eventů, například u stánku Lionello’s Cocktails na Manifesto marketu v centru Prahy. Fernet Stock bychom tím rádi přiblížili i mladší cílové skupině.“

Na novém vzhledu láhve Fernetu Stock se podílelo designérské studio Fiala & Šebek. Láhev je nyní o něco nižší a širší a poprvé za dobu existence tohoto nápoje dostala hrany, díky nimž vypadá moderněji a efektněji.  V základně lahve v čelní i zadní části je vytlačený letopočet 1927, od kterého se historie Fernetu Stock počítá. Vzhled lahve, etiket i nového loga odkazuje na základní hodnoty Fernetu Stock – řemeslnost, poctivost a ruční zpracování.

Fernet Stock je druhým nejprodávanějším alkoholickým nápojem u nás, v kategorii hořkých bylinných likérů je jedničkou na trhu. Receptura se skládá ze 14 bylin, velejemného lihu, vody ze speciálního vrtu, cukru a karamelového kuléru. Je přísně střežená a znají ji jen dva lidé z výroby, která probíhá v obci Prádlo u Nepomuka. Část tajemství nyní odtajňuje nová etiketa, na zadní části je uvedeno 6 bylin spolu s dalšími zajímavostmi o složení a výrobě.

Zdroj a foto: STOCK Plzeň – Božkov , koláž: redakce

Hlavní partner

Partneři

Mediální partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010