SPAR S-Budget slaví třetí narozeniny

Společnost SPAR ČOS má ve svém portfoliu celkem 24 privátních značek. Jednou z nich je S-Budget nabízející přes 200 kvalitních výrobků denní potřeby za diskontní ceny, a to jak potravin, tak i nepotravinářských výrobků.  Značka S-Budget si postupně získala mezi spotřebiteli vekou oblibu a letos oslaví již třetí narozeniny. K této příležitosti připravila SPAR ČOS řadu aktivit pro zákazníky. Ve dnech 22. a 23. července 2011 mohou zákazníci ve vybraných pobočkách ochutnat některé z výrobků S-Budget. SPAR ČOS navíc do svého sortimentu zařazuje novinku, jogurty S-Budget s probiotickou kulturou, které se vyrábějí v České republice. Po loňském úspěchu připravil SPAR ČOS také v průběhu letošních prázdnin S-Budget Tour 2011 po koupalištích v Praze, Brně, Jihlavě, Mladé Boleslavi a Pardubicích.  V rámci S-Budget Tour 2011 mohou návštěvníci zažít mnoho zábavy, adrenalinu a navíc vyhrát atraktivní ceny.

„Jsme rádi, že si naše výrobky S-Budget zákazníci velice oblíbili. Většina našich zákazníků neodejde v rámci nákupu bez alespoň jednoho výrobku této privátní značky,“ říká Martin Ditmar, generální ředitel společnosti SPAR ČOS. „Oblibu dokazuje i meziroční nárůst obratu výrobků S-Budget, který činí více než 10 %. S-Budget se tak se svými 220 výrobky obratově řadí na druhé místo v privátních značkách SPAR. Díky mezinárodnímu nákupu můžeme nabízet výrobky S-Budget za nízké ceny, při zachování kvality,“ dodává Martin Ditmar.

SPAR ČOS k oslavám třetích narozenin značky S-Budget připravuje:

Ochutnávky S-Budget výrobků v Intersparu
Vzhledem k tomu, že privátní řada S-Budget nabízí vedle nepotravinářských výrobků především široký výběr potravinářských výrobků, jež jsou kvalitně srovnatelné s brandovými výrobky, připravila společnost SPAR ČOS ochutnávkové akce. Ty se uskuteční ve dnech 22. a 23. července 2011 ve vybraných pobočkách Interspar (přehled poboček nalezenou zákazníci na www.s-budget.cz). Zákazníci budou moci ochutnat například pravé české buchty, slané tyčinky, bramborové lupínky, ledovou kávu, džusy či poslední novinku, jogurty s probiotickou kulturou Bifidobacterium a Lactobacillus acidophilus v pěti nejoblíbenějších příchutích.

Pobyt na koupalištích zpestří S-Budget Tour 2011
Po pozitivních zkušenostech s loňskou letní tour pořádá SPAR ČOS i v tomto roce kampaň zaměřenou opět na vodní plochy s velkou koncentrací mladých lidí. Akce má za cíl návštěvníky koupališť pobavit a představit jim nevšední zážitky, poskytnout jim možnost vyzkoušet si je, a to vše díky S-Budget Tour konané od července do srpna 2011. K loňskému aquazorbingu (adrenalinová atrakce, jejímž smyslem je snaha o chůzi po vodě prostřednictvím nafouknuté plastové koule) a slackline (moderní provazochodectví po pružném popruhu) si letos návštěvníci budou moci zaskákat na obří S-Budget trampolíně. Po celou dobu akce budou k dispozici členové S-Budget teamu ve stylově obrandovaném plážovém oblečení. Navíc budou mít všichni možnost ochutnat S-Budget Energy drink nebo vyhrát měsíční zásobu energie (S-Budget Energy drinků) pro sebe a své přátelé.

Společnost SPAR ČOS připravila navíc pro své zákazníky speciální  S-Budget leták o velikosti A2 s širokou nabídkou výrobků S-Budget, který bude v platnosti od 20. července 2011 do vyprodání zásob.

Zdroj: Crestcom.cz, 18.7.2011