Soutěž Czech Top Shop 2020: Nike Factory Store převzal „stříbrnou medaili“

148 zobrazení

Na začátku března byly zveřejněny výsledky prvního ročníku soutěže Czech Top Shop 2020, která se zaměřuje na kvalitu prostředí a služeb kamenných prodejen. Stříbrnou příčku obsadila prodejna značky Nike, která je součástí nejnavštěvovanějšího pražského outletového centra Fashion Arena Prague Outlet. Pořadatelé a partneři soutěže pak ocenění osobně předali ve středu 17. března na neformálním setkání přímo v oceněné prodejně.

zprava: P. Ritz (SAMSUNG), P. Loffelmann (NIKE), L. Čapková (FAPO), J. Beran (MP)

Oceněná štěrboholská prodejna Nike je zajímavá nejen nápaditým interiérovým designem. Zákazníci oceňují především její velikost. Po rekonstrukci obchodní jednotky z konce roku 2018, se totiž stala největším Nike Factory Storem nejen v Česku, ale i ve střední Evropě. „Ve Fashion Arena Prague Outlet jsme od samého začátku, otevírali jsme 15. listopadu 2007. Takže jsme doslova součástí DNA tohoto centra. Z ocenění máme obrovskou radost a vážíme si ho. Vnímám ho jako poděkování za skvělou práci celého našeho týmu. Nyní už se jen těším na to, až budeme moci opět otevřít,“ komentuje rozšíření obchodu Petr Loffelmann, Store Manager Nike Factory Store.

Předávání ocenění proběhlo přesně rok po prvním uzavření obchodních center rozhodnutím Vlády České republiky. Vrací se k němu i Lenka Čapková, ředitelka Fashion Arena Prague Outlet: „Značka Nike se řadí k našim nejoblíbenějším obchodům, které jsou velice často důvodem k návštěvě našeho outletového centra. Jsme velice rádi, že k nám porota nové soutěže zavítala a nominovala Nike Factory Store mezi vítěze. I když je v posledních měsících nakupování v kamenných obchodech vzhledem k probíhajícím omezením problematické, jsem ráda, že tato iniciativa připomíná a akcentuje výhody a zážitky, které jsou spojené s osobní návštěvou prodejen.“

Ocenění za portál Mistoprodeje.cz předávali Jiří Beran, Managing Partner portálu a Petr Ritz, obchodní šéf divize průmyslových displejů společnosti SAMSUNG, za partnera portálu i partnera celé soutěže.

Porotci soutěže Czech Top Shop 2020 při rozhodování pracují se sedmi hodnotícími kritérii pro posouzení zákaznického zážitku. „Uvědomujeme si, jak těžká je současná situace pro uzavřené obchody. O to radši jsme, když můžeme veřejnosti připomenout skvělou práci, respektive výborný prodejní servis, který se jí v řadě kamenných obchodů za normální situace dostává.,“ dokončuje výčet Jiří Beran, Managing Partner portálu Mistoprodeje.cz a jeden ze členů odborné poroty.

Zdroj: FAPO, NIKE, redakce mistoprodeje.cz