SodaStream s novými příchutěmi Pepsi cílí především na mladé

Značka SodaStream je považována za specialistu na přípravu domácí perlivé vody a letos potěšila zákazníky velkou novinkou. V jejím sortimentu přibylo šest originálních příchutí – Pepsi, Pepsi Max, 7Up, 7Up Free, Mirinda a Mirinda Light. Jejich uvedení na trh doprovází od začátku června také masivní 360° marketingová kampaň.

Bublinky patří dlouhodobě ke stálicím v pitném režimu Čechů a není žádné tajemství, že v průměru každá šestá domácnost disponuje i vlastním výrobníkem SodaStream. Značka, považovaná za specialistu na přípravu domácí perlivé vody, potěšila před létem české zákazníky velkou novinkou. V jejím sortimentu přibylo šest originálních příchutí – Pepsi, Pepsi Max, 7Up, 7Up Free, Mirinda a Mirinda Light – jejichž pomocí si mohou své oblíbené nápoje připravit doma. Jejich uvedení na trh doprovází od začátku června také masivní 360° marketingová kampaň.

Claim kampaně „Skvělá chuť! Stačí přidat bubliny“ se prolíná všemi jejími prvky a zaznívá i v originálním TV spotu, kde si pohár čerstvě naperlené vody s příchutí Pepsi Max vychutnává známý fotbalista Lionel Messi. Patnáctivteřinový spot s českým voiceoverem byl nasazen na TV stanicích skupin Nova Group a Prima Group od 1. června. O novince, která se úspěšně uchytila také na německém či francouzském trhu, se čeští zákazníci mohou dozvědět i z třicetivteřinových rozhlasových spotů, vysílaných na rádiích Blaník, Evropa 2, Radio Kiss a Impuls. Kampaň současně běží v on-line prostředí –  na Googlu, sociálních sítích (Facebook, Instagram, YouTube) a na portálech iDNES.cz. Na léto plánuje SodaStream také ochutnávkové dny ve vybraných řetězcích, podpořené in store prezentací.

„Počítáme s tím, že naše marketingové aktivity budou přímo závislé na vývoji epidemiologické situace. A i když ochutnávky mají v tomto segmentu nejvyšší přidanou hodnotu, při plánování kampaně jsme se snažili udržet těžiště aktivit právě v on-line prostoru,“ říká o kampani Michal Panis, produktový a brand manager SodaStream v České republice. Novinku v portfoliu vnímá zejména jako příležitost oslovit novou cílovou skupinu zákazníků ve věku 20 až 30 let. „SodaStream je a vždy bude synonymem zdravé a čerstvé perlivé vody připravené v pohodlí domova a zároveň reálné cesty ke snížení produkce jednorázových plastů. Tímto krokem máme možnost oslovit i zákazníky, kteří preferují oblíbené chutě ready-to-drink nápojů, ale doteď neměli možnost připravit si je se všemi benefity systému SodaStream. To znamená v pohodlí domova, bez PET lahví a samozřejmě s originální chutí, k níž stačí přidat bublinky.“

Koncentrované příchutě Pepsi se prodávají v 440ml baleních a vystačí na přípravu až devíti litrů hotového nápoje. S uvedením příchutí Pepsi, které budou ve stálém sortimentu SodaStream, přišla na trh také speciální edice lahví SodaStream x Pepsi a set SodaStream Spirit Megapack. Obsahem jeho balení je nejprodávanější výrobník Spirit Black, lahev s logem Pepsi Max, bombička s potravinářským CO2, příchuť 440 ml Pepsi Max a čtyři testovací příchutě Pepsi, Mirinda, 7Up a 7Up Free.

 

O značce SodaStream

SodaStream je specialistou na perlivou vodu nachystanou v pohodlí domova bez tahání lahví a jedničkou mezi perlivými vodami co do počtu vypitých litrů. *

Firma se od svého počátku datovaného do roku 1903 soustředí na ucelenou nabídku výrobníků domácí perlivé vody a souvisejícího příslušenství. Jejím cílem je nabídnout příjemný způsob přípravy vlastní perlivé vody v pohodlí domova místo tahání protivných plastových lahví a následného vynášení hromad plastového odpadu. Počtem stisknutí výrobníku si zákazník sám volí výslednou perlivost vody a přidáním čerstvého ovoce má možnost vytvořit lákavé pití bez zbytečných cukrů či sladidel pro sebe i svou rodinu. Litr vlastní domácí perlivé vody přitom vyjde na velmi příznivou cenu 2,57 Kč, takže si za pohodlí nemusí zákazník zbytečně připlácet.

Kromě svého komfortu navíc používáním každého jednoho výrobníku domácí perlivé vody SodaStream domácnosti ochrání přírodu v průběhu tří let přibližně před 2 500 prázdnými PET lahvemi od nápojů.

 

Hlavní partner

Partneři

Mediální partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010