ROSSMANN spouští nový věrnostní program, který učí děti, jak se chovat k planetě

Síť drogerií ROSSMANN spouští nový věrnostní program s názvem Živlíci, který učí děti tomu, jak se správně chovat k planetě, aby tu pro nás byla co nejdéle. Za nákup v prodejnách ROSSMANN po celé České republice mohou zákazníci sbírat body, za které si poté mohou pořídit plyšového Živlíka. Kampaň potrvá do 24. prosince 2018.

Živlíci, jsou plyšové hračky, které na sebe vzaly podobu nejen přírodních živlů. Učí děti, jak se chovat k přírodě a rozumně využívat jejích zdrojů. Celkem osm různých postaviček má dětem zábavnou formou předat základní návyky jak neplýtvat papírem, šetřit energií, teplem, světlem a vodou nebo že je potřeba třídit odpad.

Nový věrnostní program cílí na děti a jejich výchovu.  Za každých 100 korun nákupu získá zákazník jeden bod, případné další extra body získá za nákup speciálně označených produktů. Při nasbírání 25 bodů si může zakoupit Živlíka dle vlastního výběru za zvýhodněnou cenu 49,90 Kč. Za 10 bodů nalepených na své kartě si  může Živlíka pořídit za 149,90 Kč.  Postavičky lze zakoupit  až do konce kampaně či vyprodání zásob i bez nasbíraných bodů za plnou cenu 399 Kč. Kampaň potrvá až do Vánoc. Plyšové hračky však bude možné vyzvednout ještě týden po jejím skončení, tedy do 31. prosince 2018.

Více informací o novém věrnostním programu Živlíci naleznete zde.

 

Zdroj a foto: ROSSMANN

Hlavní partner

Partneři

Mediální partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010