ROSSMANN se v novém televizním spotu zaměřuje na krásu ve všech podobách

Drogistická síť ROSSMANN uvádí nový televizní spot „A život je krásnější“, který poběží celý březen na hlavních komerčních televizních stanicích. ROSSMANN tímto navazuje na celkovou proměnu tváře společnosti. Na začátku roku představil nový komunikační koncept ROSSMANN. A život je krásnější, jímž chce více působit na emoce zákazníků. K tomu začal vydávat i zákaznický magazín ROSSMANN Life, v němž přináší zajímavé tipy z oblasti krásy a zdraví.

Nový televizní spot společnosti ROSSMANN se zaměřuje na různé podoby krásy a cílí na ženy ve věku od 30 do 50 let. Vedle televize bude kampaň rovněž podpořena online kampaní. Kreativní část projektu zajistila agentura DDB. První vlna televizních spotů poběží na stanicích Nova a Prima po celý březen. Druhá část bude spuštěna na podzim.

Cílem televizního spotu je podpora značky ROSSMANN. Kampaň vysvětluje, co znamená krása ve spojení s naší značkou a zároveň podporuje klíčové kategorie, kterými se chceme profilovat v oblasti krásy, zdravé výživy, dětského sortimentu a péče o tělo,“ říká Marcela Syrovátková, vedoucí marketingového oddělení ROSSMANN.

Společnost uvedla nový koncept na začátku roku 2018 změnou svého loga a sloganu na ROSSMANN. A život je krásnější. K tomu začala vydávat zákaznický časopis se čtvrtletní periodicitou, v němž nakupujícím přináší nejen tipy týkající se krásy a zdraví, ale i rady, jak zútulnit domov či pečovat o děti a rodinu.

Zdroj a foto: ROSSMANN