Prosperita čeká na ty, kteří se přizpůsobí
Chování zákazníků se změnilo s obavami z infekce COVID-19, se změnou ekonomiky a s povinností dodržovat nové předpisy. Více než kdy jindy je nutné, aby maloobchodníci porozuměli chování zákazníků a podle toho upravili své obchody tak, aby mohly zůstat otevřené.
O co mají zákazníci zájem? Přispívají prodejci a prostorové dispozice v obchodech k vyššímu prodeji? Maloobchodníci potřebují aktuální data o chování zákazníků, aby mohli přizpůsobit své obchody nové situaci.

Analytická platforma Vision vyvinutá přímo pro potřeby maloobchodu je připravena vám pomoci.
Jako odborníci na maloobchod hledají ve Vision nové cesty pro prodejce k obnově jejich prodejen za minimální náklady. Na základě detailního průzkumu identifikovali metriky, které v reálném čase poskytují nejužitečnější informace o chování zákazníků v místech prodeje, a faktory, které je důležité sledovat nejen v následujících dnech, ale také dlouhodobě.
Jaké jsou možností, jak může analytické řešení Vision pomoci se dočtěte ZDE.

Tento článek jsme přinesli ve spolupráci s partnerem našeho portálu, odborným časopisem Brands&Stories, který se zaměřuje na značky, koncepty kamenných obchodů a na POP-marketing.
Zdroj a foto: Brands&Stories