Předávání vítězného diplomu v soutěži POP Star v Plzeňském Prazdroji
Červencovým vítězem v soutěži POP Star se stalo vystavení Radegast, které v sobě spojuje aktuální témata dnešní doby – udržitelnost a boj o vodu. Tato témata jsou pro značku Radegast velmi důležitá a dlouhodobě se jimi jak v pivovaru, tak i ve spolupráci se svými partnery přímo v přírodě zabývají. Cílem červencové kampaně tak bylo posílit spojení mezi značkou Radegast a tématem vody.
„Na vystavení jsme proto pracovali s prvky tekoucí vody, pro dramatizaci POS materiálu, spolu s prvky temného nebe a skály, jež jsou charakteristickými assety značky Radegast, pocházejícími z podhůří Beskyd,“ říká Radek Zíta, Activation specialis ve společnosti Plzeňský Prazdroj.
Realizace však neměla za cíl pouze upoutat zákazníky, ale spotřebitelé měli také možnost hlasovat pro projekt, který značka Radegast podpoří, v rámci záchrany či obnovy vodních zdrojů, celkovou částkou 1 milion korun. Výzvou k této aktivitě byl QR kód, který se nacházel na každém POS, ale i na limitované edici plechovek, které byly speciálně navržené pro tuto aktivitu. Hlavní claim PIVO TOBĚ, VODA PŘÍRODĚ poukazuje také na to, že pivovar Radegast spotřebuje na uvaření jednoho piva o půl litru vody méně, než je běžné nejen v Česku, ale i ve světě.
Předávání proběhlo na začátku října v pražském sídle společnosti Plzeňský Prazdroj, kterého se zúčastnil i Luboš Plačko, projekt manager z komunikační agentury DAGO. Ten k samotnému vystavení dodává: „Máme nesmírnou radost z toho, že naše realizace pro značku Radegast vyhrála soutěž POP Star již podruhé v tomto roce. Navíc nás obě ocenění těší o to víc, že jsme ho jednou získali za technologicky a konstrukčně náročné permanentní regálové čelo, a nyní za POS nosič z kartonu. Zakázky pro Plzeňský Prazdroj jsou pro DAGO vždy velkou radostí a výzvou zároveň, protože výsledné realizace nastavují laťku v oboru stále výš a výš.“
Vítězný diplom předaly Michaela Klobásková, ředitelka divize Retail Audit, ppm factum a.s. a šéfredaktorka portálu mistoprodeje.cz Jana Follprechtová.
Soutěž „P.O.P. STAR“ je odbornou soutěží POP (point of purchase) reklam a sekundárních vystavení v místě prodeje, kterou pořádá portál mistoprodeje.cz ve spolupráci s divizí RETAIL AUDIT společnosti ppm factum.