Pilsner Urquell ukazuje to nejlepší z nás

Ikonická značka a nejoblíbenější české pivo Pilsner Urquell rozšiřuje svoji komunikační platformu. Navazuje na předchozí komunikaci značky postavenou na tradici a historii a obohacuje ji o společný úspěch Pilsner Urquell a lidí, kteří žijí naplněný život. Tuto strategii reprezentuje nová kampaň „To nejlepší z nás“. 

„Záleží nám na tradici, která je předávána z generace na generaci – a chceme, aby Pilsner Urquell i v současnosti u spotřebitelů budil silné emoce. Proto dáváme naší komunikaci současný akcent. Vyzdvihli jsme příběhy lidí, kteří ve svém oboru něčeho dosáhli, ukazujeme jejich jedinečnost a odhodlání. To ostatně odráží náš vlastní příběh a trvalý závazek vyrábět pivo v nejvyšší kvalitě, které je oceňované po celém světě,“ říká marketingový ředitel Plzeňského Prazdroje Grant McKenzie.

Chce-li člověk něčeho dosáhnout a žít naplněný život, musí mít své ideály, svůj cíl a věřit, že cesta, po které kráčí, dává smysl. Takové je hlavní poselství strategie i nové kampaně Pilsner Urquell. Česká pivní ikona chce ukázat, že životního naplnění může dosáhnout každý z nás. Plzeňský ležák přitom svým vlastním příkladem dokazuje, že tato cesta je možná. Před více než 175 let se v Plzni rozhodli, že chtějí vařit to nejlepší pivo – a ze své cesty neustoupili dodnes. Pilsner Urquell se stále vaří podle původní receptury a z těch nejlepších surovin.

Nová kampaň přináší čtyři příběhy různých lidí, jež spojuje vášeň a naprosté zaujetí pro to, co dělají. Jejich motivací není vidina uznání nebo zisku, ale smysluplnost jejich práce. Ať už jde o hasiče, vědkyni, trenéra hendikepovaných basketbalistek nebo válečného reportéra. Všechny spojují společné ideály a to, že svoji práci nemohou dělat jinak než naplno. Pilsner Urquell jako značka, která sdílí stejné hodnoty, tak připíjí všem, kteří dosahují životního naplnění.

Pilsner Urquell si upravený koncept komunikace několikrát otestoval přímo u spotřebitelů. „Určitě má smysl na něčem pracovat a jít za svým ideálem – tak jako to dělá Pilsner Urquell,“ potvrdil jeden z respondentů. Nová reklama navíc vyzdvihuje jedinečné postavení značky Pilsner Urquell mezi pivy. „Jedná se o výjimečnou reklamu, jakou si může dovolit jen plzeňské pivo,“ hodnotí konečný výsledek další z dotázaných.

Příprava rozšířené strategie byla dokončena v únoru, kdy Pilsner Urquell vyhlásil tendr na její kreativní zpracování. Pro realizaci vybral agenturu Young & Rubicam Praha. „Klíčové pro nás bylo, že Young & Rubicam představili dlouhodobý komunikační koncept, který přesně odpovídá naší strategii a kreativním ambicím značky,“ shrnuje Pauline Newman, manažerka integrované marketingové komunikace Plzeňského Prazdroje.

Kampaň připravil kreativní tým pod vedením Terezy Svěrákové, Chief Creative Officer Y&R.

Nový televizní spot režíroval Milan Balog, spot se natáčel v České republice – tři dny, na sedmi lokalitách. Současně s natáčením spotu probíhalo focení vizuálů pro print a OOH, celá produkce tak byla velmi náročná na koordinaci. Kampaň, která dnes začíná, bude nasazena v České republice i na Slovensku po celý červen a červenec a bude podpořena rozpracovanými příběhy v digitálních kanálech, v printu a v OOH. V červenci pak navážou nové formáty a další příběhy.

 

Spoty:

 

 

Vizitka nové kampaně

Režie: Milan Balog
Kamera: Jan Velický
Střih: Marek Královský
Hudba: Viliam Bereš
Produkce: Boogie, Michal Cejnar
Chief Creative Officer: Tereza Svěráková
Creative Director: Dora Pružincová
Art Director: Eugen Finkei
Copywriter: Jarek Kratochvíla
Account Director: Jakub Hereš

 

Zdroj a foto: Plzeňský Prazdroj

Hlavní partner

Partneři

Mediální partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010