Pepsi startuje kampaň pro všechny generace

Oblíbený kolový nápoj Pepsi spouští od června svou letní kampaň. Hlavním mottem je „Pepsi pro všechny generace“. Legendární značka tím připomíná svou dlouhou historii, popové ikony s ní spojené i hodnoty přetrvávající napříč generacemi. Na limitované edici plechovek Pepsi se představí král popu Michael Jackson a zpěvačka Britney Spears. Nádech minulosti čeká také nejmladší generaci aktivacemi v digitálním prostředí či unikátním oblečením v retro stylu. V neposlední řadě se prvky kampaně promítnou i do letošního pokračování roadshow, ve které veřejnost vybírá kolový nápoj s lepší chutí.

„Letošní kampaní chceme potěšit nejen fanoušky, kteří si ikony populární hudby dobře pamatují. Žít život naplno v každém okamžiku je společnou hodnotou všech lidí bez rozdílu věku, proto věříme, že chytne za srdce i ty nejmladší,“ uvedl Michal Šlechta, manažer značky Pepsi ČR s tím, že kampaň je i připomenutím výročí pětadvaceti let značky v Česku a 125 let od doby, co byl nápoj vyvinut.

Poselství kampaně se doslova obtisklo na limitovanou edici plechovek i PET láhví se siluetou obou umělců. „Českým zákazníkům nabídneme design s Michaelem Jacksonem a Britney Spears, jejichž známost je mezi domácími spotřebiteli nejvyšší,“ doplnil Michal Šlechta. Pepsi v retro balení bude k dostání v tuzemských obchodech počínaje červnovým startem celé kampaně.

Kampaň se realizuje v ATL i BTL komunikaci. V nadlince bude klíčový televizní spot (TV kanály skupiny FTV Prima), ve kterém vystupují obě celosvětově známé osobnosti. Pro mladší generaci značka plánuje během léta celou řadu aktivit a soutěží v online prostředí na svém Facebooku a Instagramu. Součástí kampaně bude i unikátní retro edice oblečení. Pepsi plánuje zapojit také vybrané české a slovenské influencery.

 

Kampaň má své místo i v již třetím ročníku populárního testování chutí dvou světových značek kolových nápojů v ČR. V letošním klání Souboje chuti bude PepsiCo opět zastoupena jak plechovkou Pepsi v klasické modré barvě, tak i v barvě černé, která je bez kalorií. Prvkem, odkazujícím na retro kampaň, pak bude možnost hlasujících určit, k jaké generaci se vzhledem ke svému věku hlásí.

 

Vizitka kampaně:

Timing: 6/2018 – 8/2018
Mediální nasazení: TV, online, event, instore
Reklamní agentura: Mark BBDO
Digitální agentura: Etnetera Motion
Produkční agentura: ritual communication

 

Zdroj a foto: PepsiCo

Hlavní partner

Partneři

Mediální partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010