Penny Market má rád Česko

Penny tak pokračuje ve své strategii orientované na podporu českých výrobků a naplňuje svůj slogan Nakupujte hezky česky.
„My máme rádi Česko je naše nová sběratelská akce, která potrvá do 18.
května. Jsme rádi, že se naši zákazníci profilují jako vášnivý sběratelé
a věříme, že je bude bavit i akce My máme rádi Česko. Zachovali jsme
model, který se nám osvědčil u předchozích aktivit, jako byla například
akce Za zvířaty kolem světa; samolepky i sběratelská alba s doplňujícími
informacemi o městech, řekách, ale i významných osobnostech naší země
ještě doplňují 3D brýle,“ vysvětluje vedoucí oddělení marketingu Daniel
Novotný a dodává „novinkou této akce je plyšový lvíček, kterého si
zákazníci mohou zakoupit v každé prodejně Penny.“

 

 

 

 

cs_CZCzech