Orbit už podruhé oplácí úsměvy

3096 zobrazení

Úsměv je někdy to nejkrásnější, co Vás během dne může potkat, speciálně ten dětský. Ne všechny děti ale mají k úsměvu důvod, proto se značka Orbit již podruhé rozhodla chránit úsměvy ohrožených dětí z SOS dětských vesniček, a to nejen prostřednictvím správných návyků dentální hygieny, ale i osobního rozvoje dětí. 

Ambasadorkou usměvavé kampaně se znovu stala Iva Kubelková a aktivně se do ní zapojit může zapojit každý. Kampaň „Oplať úsměv“ startuje již 8. 5. a až do 18. 6. 2017 věnuje značka Orbit 1 % z ceny každého v tomto období prodaného výrobku na ochranu zdravého úsměvu a sebevědomí dětí z SOS dětských vesniček. Koupí přispějete na úsměvy dětí a zároveň si můžete připomenout, jak důležité je oplácet úsměv. Více informací zde. 

Po velmi úspěšném prvním ročníku kampaně „Oplať úsměv“ se značka Orbit v letošním roce opět spojila s SOS dětskými vesničkami, aby tak pokračovala nejen v edukativní činnosti na poli dentální hygieny, jejíž jsou žvýkačky bez cukru nedílnou součástí, ale nově se zaměřila také na oblast osobního rozvoje dětí. V duchu hesla „zdravým úsměvem ke zdravému sebevědomí“ bude značka v rámci kampaně vzdělávat děti i sociální pracovníky v oblasti správné péče o chrup a svou pozornost zaměří také na zdravé sebevědomí dětí, jež je se zdravým úsměvem velmi úzce spjato. Vytvořeny byly speciální Orbit omalovánky a dětská knížka s originálními ilustracemi, s jejichž pomocí děti krok za krokem objeví jednoduchost správné péče o chrup, zároveň podpoří jejich kreativitu a fantazii.

Děti a sociální pracovníci se v rámci kampaně „Oplať úsměv“ zúčastní dentálních workshopů, díky nimž si děti osvojí správné návyky dentální hygieny, a navíc získají potřebné pomůcky pro dentální péči v podobě dentálních balíčků. To vše nad rámec darované částky.

Samotné shromážděné finanční prostředky pak poputují nejen na vybavení nízkoprahového centra SOS Kajuta včetně vybavení koupelen, ale také na jeho celoroční provoz a mzdové náklady sociálních pracovníků, kteří pro děti zajišťují chod programů zaměřených na rozvoj sociálních dovedností včetně péče o zdraví a dentální hygienu i smysluplné využití volného času.

 „Účast na druhém ročníku projektu ‚Oplať úsměv‘ jsem potvrdila s nadšením vzhledem k jeho ušlechtilému poslání. Ne všechny děti mají stejné štěstí a tolik důvodů k radosti, proto je důležité jejich úsměvy rozzářit, pomoci jim získat sebevědomí usmívat se, které je neopustí ani v dospělosti a pomůže jim čelit překážkám. To vše kampaň ‚Oplať úsměv‘ splňuje do nejmenšího detailu,“ komentuje svou účast v kampani její ambasadorka – moderátorka, zpěvačka a modelka Iva Kubelková.

My všichni z SOS dětských vesniček jsme velmi potěšeni, že značka Orbit již podruhé připravila tak smysluplný projekt s velmi cennou přidanou hodnotou v podobě osvěty v oblasti dentální hygieny. Kampaň ‚Oplať úsměv‘ již loni slavila u dětí i sociálních pracovníků velký úspěch, vybraná částka navíc velmi pomohla celému fungování naší organizace. Těšíme se proto i na druhý ročník, který dětem dodá zdravý úsměv a podpoří i jejich sebevědomí,“ uvádí Mgr. Jindra Šalátová, národní ředitelka SOS dětských vesniček.

Celá kampaň odstartuje zahajovací akcí v úterý 9. května 2017 dopoledne před supermarketem Kaufland Praha – Vypich. Návštěvníci se mohou těšit na zábavnou a zároveň edukativní akci, na níž vystoupí Iva Kubelková. Na místě budou k dispozici také dentální hygienistky, které děti i dospělé zdarma provedou správnou péčí o chrup. Na nejmenší čeká kreativní koutek s již zmiňovanými Orbit omalovánkami a dětskou knížkou. Uvedeno bude navíc speciální video představující úsměv pohledem samotných dětí.

Tento projekt podpořil mimo jiné také obchodní řetězec Kaufland.

Je pro nás velkou ctí zapojit se do tak krásného projektu, jakým bez pochyby ‚Oplať úsměv‘ je. Rozdávat úsměvy nás baví, a když jsou navíc určeny dětem, které to opravdu potřebují, kampaň velmi rádi podpoříme,“ uvádí Michael Šperl, tiskový mluvčí řetězce Kaufland. 

 

Zdroj a foto: Wrigley CZ