Ocenění TOP In-store realizace měsíce ledna 2018 získala kampaň Dvoupaletové vystavení Big Shock

Portál Mistoprodeje.cz vyhlašuje nového vítěze soutěže s názvem TOP In-store realizace měsíce. Za měsíc leden 2018 se vítězem stala realizace Dvoupaletové vystavení Big Shock.

V tomto měsíci bylo přihlášeno 10 In-storových realizací, které porotci opět hodnotili ve třech kritériích: kreativní zpracování, celkové produkční provedení a potenciál upoutání pozornosti v místě prodeje.

Toto kolo soutěžních realizací, které bylo prvním v roce 2018, hodnotila šestičlenná porota v novém složení. Novým porotcem se stal pan Václav Koukolíček, Manažer externí komunikace společnosti TESCO Stores ČR, který nahradil paní Isabelu Náhlovskou ze stejné společnosti. Druhou personální změnou se stala paní Ing. Blanka Bukovská, vydavatelka odborného B2B časopisu Brands&Stories, která nahradila v porotě pana Emila Kováče ze společnosti POS Media Czech Republic.

V tomto soutěžním kole získala u porotců vítězství kampaň Dvoupaletové vystavení Big Shock s velmi těsným náskokem 0,1 bodu. Tato vítězná kampaň, která využila dvoupaletové vystavení z kartonu, probíhala v lednu 2018 v řetězcích Globus, Albert a Terno. Zadavatelem realizace byla společnost Al-Namura s.r.o., kreativní agenturou a realizátorem pak společnost DAGO s.r.o.

Tato realizace získala od odborné poroty celkovou známku 7,2 bodů z maxima 10 bodů a jen těsně o 0,1 bodu předčila v hodnocení druhou realizaci Paletové vystavení Hašlerky s vůní. V kategorii kreativního zpracování obdržela vítězná realizace 7,0 bodů, v kritériu celkové produkční provedení získala kampaň stejné ohodnocení 7,0. V potenciálu upoutání pozornosti v místě prodeje přidělili porotci této realizaci 8,0 bodů.

Lednové realizace hodnotila nová porota v počtu šesti osob, jmenovitě:

PhDr. Petr Frey, MBA – šéfredaktor portálu Místo prodeje.cz, doc. PhDr. Jitka Vysekalová, Ph.D. – prezidentka České marketingové společnosti (ČMS) a nezávislá poradkyně pro oblast psychologie trhu, marketingových komunikací a kvalitativního výzkumu trhu, Ing. Martin Hasilík – společnost Authentica, člen vedení asociace POPAI CE, Ing. Blanka Bukovská, vydavatelka odborného B2B časopisu Brands&Stories, Václav Koukolíček, Manažer externí komunikace společnosti TESCO Stores ČR za maloobchodní řetězce a Ing. Alexandr Stojčev – společnost Momentum Czech Republic, nominovaný za Aktivační agentury AKA.

 

Hodnocení vítězné realizace

Zajímavé spojení DAKARU – partnerství a produktu,“ komentuje vítěznou realizaci Martin  Hasilík ze společnosti Authentica.

Realizace působí velmi vkusně, a přitom bezpochyby upoutá pozornost nejen dětí, ale i dospělých zákazníků,“ říká Blanka Bukovská, šéfredaktorka odborného časopisu Brands&Stories. „Značka zajímavě komunikačně propojuje svoje sponzoringové aktivity s kampaní v místě prodeje. Nápadité zpracování paletového ostrůvku!

Milovníci dakarské rally Paříž Dakar jistě ocení toto zpracování,“ uvádí Václav Koukolíček, ze společnosti TESCO Stores ČR. „Obliba energetických drinků je v Česku veliká a tato realizace dokáže své koncové zákazníky oslovit.“

Paní Jitka Vysekalová z České marketingové společnosti hodnotí vítěznou realizaci jako nápadnou, která vzbudí pozornost.

Na první pohled velmi dobrá realizace,“ hodnotí realizaci Big Shock Alexandr Stojčev ze společnosti Momentum Czech Republic. „V reálu ale bude problém v tom, že instalace zaujme především malé kluky, kteří budou chtít od maminky Shock, který rozhodně není určen dětem.“

 

Hodnocení všech lednových realizací

Slušná úroveň všech realizací, žádný mimořádný „počin„,“ hodnotí lednové soutěžní realizace Jitka Vysekalová. „Osobně se mně nejvíce líbila realizace Nutrilon.“

Václav Koukolíček uvádí, že až na výjimky lednové realizace nevybočují z řady a drží se osvědčených receptů, které dokáží zákazníky oslovit.

V tomto měsíci mi mezi kampaněmi chyběly technologické „vychytávky“, které by posouvaly komunikaci v retailu k vyšším kvalitám a překvapily mne svým provedením,“ říká Alexandr Stojčev ze společnosti Momentum Czech Republic. „Pro někoho touto vychytávkou může být parádní soutěžní auto od Big Shocku! U této kampaně mám ale obavu, aby zbytečně nepřitahovala pozornost malých kluků pro které tento energetický nápoj rozhodně není vhodný.“

 

Všechny hodnocené realizace jsou opět k dispozici na portálu v sekci Realizace v ČR.

  

O odborném portálu Mistoprodeje.cz

Portál Mistoprodeje.cz se zaměřuje na zvýšení informovanosti, povědomí a zájmu o obor marketing v místě prodeje. Je určen zadavatelům reklamy, odborným médiím a asociacím, mediálním a kreativním agenturám, výrobcům a realizátorům reklamy v místě prodeje a také zaměstnancům, studentům a podnikatelům v oboru marketing a média.

Partnery tohoto portálu jsou asociace POPAI, POS Media, Nielsen Admosphere, Brands&Stories, Dago, Jansen Display, OMG Research, HL Display, G.N.P. spol. s r.o. a společnost Shopper Marketing Prague.

 

Kontakt:

Ing. Miroslav Oupic

editor portálu

Email: oupic@smprague.cz

Hlavní partner

Partneři

Mediální partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010