Ocenění POP STAR měsíce května 2021 získala realizace Grants

Portál Mistoprodeje.cz vyhlašuje nového vítěze soutěže POP STAR. Vítězem za měsíc květen se stala realizace Grants.

V květnu bylo přihlášeno 10 In-storových realizací, které porotci opět hodnotili ve třech kritériích: kreativní zpracování, celkové produkční provedení a potenciál upoutání pozornosti v místě prodeje.

V tomto soutěžním kole zvítězila realizace Grants. Zadavatelem a kreativní agenturou této realizace byla společnost POS Media Czech Republic, s.r.o. a klientem společnost Mast-Jägermeister CZ s.r.o. Kampaň probíěhla v období od 12.5. do 25.5. 2021 v řetězcích Albert.

Tato vítězná realizace získala od odborné poroty celkovou známku 7,1 bodů z maxima 10 bodů. V kategorii kreativního zpracování získala tato realizace 6,3 bodů a celkovém produkčním provedení známku 7,3, stejně jako v potenciálu upoutání pozornosti v místě prodeje 7,3 bodu.

Druhou příčku v této soutěži obsadila značka Fernet Stock s celkovým hodnocením 7,0 bodů. Zadavatelem a klientem této realizace je společnost Fernet Stock, s.r.o. a zákazníci ji mohli v květnu vidět v řetězci Albert.

Třetí příčku získala realizace Red Bull Formule 1 s celkovým hodnocením 6,9 bodů. Zadavatelem a klientem této realizace je společnost Red Bull Česká republika, s.r.o., realizátorem a kreativní agenturou byla společnost Dago, s.r.o a zákazníci ji mohli v květnu vidět v řetězcích Globus, Albert, Tesco, Kaufland, JIP, na čerpací stanici MOL, Malina, Delia, Slovnaft, COOP, CBA, Makro, Billa, Ratio C&C nebo Tamda 

Všechny květnové soutěžní realizace hodnotila porota v počtu třech osob, jmenovitě:

doc. PhDr. Jitka Vysekalová, Ph.D. – prezidentka České marketingové společnosti (ČMS) a nezávislá poradkyně pro oblast psychologie trhu, marketingových komunikací a kvalitativního výzkumu trhu, Václav Koukolíček – Manažer externí komunikace společnosti TESCO Stores ČR za maloobchodní řetězce a Ing. Alexandr Stojčev – společnost Momentum Czech Republic, nominovaný za Aktivační agentury AKA.

Hodnocení vítězné realizace

Perfektní, je to čisté jako whiska samotná, působí velmi dobře a skvěle prezentuje všechny výrobky a přednosti,“ uvádí Václav Koukolíček ze společnosti TESCO Stores ČR.

Toto vystavení nelze díky lahvi v “nadživotní” velikosti rozhodně přehlédnout. Celkově vystavení působí velmi čistě, vizibilně, přitáhne pozornost už z dálky. Vážně dobré,“ hodnotí Alexandr Stojčev ze společnosti Momentum Czech Republic.

Hodnocení všech květnových realizací

Je jasné, že s příchodem léta vládnou realizacím nápojové reklamy, měsíc hodnotím jako nadprůměrný a byla tam celá řada velmi zdařilých vystaveních. Za mne je vítězem Grants,“ hodnotí Václav Koukolíček.

Přichází léto a s ním nejen letní drinky. Všechny nápojové značky v přehledu evidentně přemýšlí o zajímavých vystaveních,“ říká Alexandr Stojčev. „Nejlepší z nich je ovšem Red Bull s jeho pit stopem, který k vyvolání emocí využívá jak parádní vystavení, tak návaznost na skvělé video castle to castle propagující krásy naší země.

O odborném portálu Mistoprodeje.cz

Portál Mistoprodeje.cz se zaměřuje na zvýšení informovanosti, povědomí a zájmu o obor marketing v místě prodeje. Je určen zadavatelům reklamy, odborným médiím a asociacím, mediálním a kreativním agenturám, výrobcům a realizátorům reklamy v místě prodeje a také zaměstnancům, studentům a podnikatelům v oboru marketing a média.

Hlavním partnerem je společnost DAGO. s.r.o a SAMSUNG Česká republika. Dalšími partnery jsou společnosti DS Automobiles, MORIS Design, s.r.o., POS Media Czech Republic, s.r.o., Showdown Displays Europe s.r.o., U&SLUNO, a.s. a Xerox Czech Republic, s.r.o. Spolupracujícími subjekty jsou asociace POPAI, HL Display, Nielsen Admosphere, Brands&Stories, Sign invention, RetailCon, CZECH PROMOTION a VŠKK.

Kontakt:

Ing. Miroslav Oupic

Šéfredaktor portálu

Email: oupic@mistoprodeje.cz