Nový magazín z Pařížské ulice

Nový magazín, jehož první číslo vyšlo v polovině ledna
letošního roku, má vysoké ambice. Rozhodně nehodlá být dalším nákupním
katalogem. Jak naznačuje podtitul Event and luxury shopping magazine, Pařížská
Street
přinese mnohem více než jen přehled aktuální nabídky nejlepších
světových značek.

Pařížská Street má být průvodcem nejen po Pařížské ulici,
ale i jejím okolí. Chce informovat, ale i pobavit. I proto v magazínu najdete
mnoho různých témat – profil osobnosti, profil značky, ale i historii, kulturu
či představení nového automobilu. Magazín poradí, jakou restauraci či bar
navštívit. To vše doplňují aktuální módní kolekce, nové modely hodinek i šperků.
Zkrátka – kompletní průvodce po Pařížské ulici a jejím okolí.

Magazín bude vycházet 4x ročně. Kromě obsahu je specifický
rovněž tím, že je trojjazyčný – vedle češtiny jsou texty ještě anglicky a
rusky, a to v nekrácené verzi. Každá jazyková mutace je plnohodnotná.

Pařížská Street bude k dostání buď formou předplatného, nebo
na vybraných distribučních místech (obchody, hotely apod.). Připravuje se též
online verze časopisu.

Vydavatelem magazínu je společnost Mediaforce, součást
skupiny Astron Group. Mediaforce je specialistou na vydávání firemních
magazínů, v portfoliu vydavatelství je i několik úspěšných vlastních titulů,
jako je měsíčník Motouhouse, pololetník Motohouse New Cars, Motohouse Katalog
motorek, skútrů a čtyřkolek či magazín Watch It! o světě luxusních hodinek,
jenž vychází od roku 2009. Za tu dobu se Watch It! stal časopisem, který je
oblíbený nejen u čtenářů-laiků, ale také v odborných kruzích, jako jsou
například výrobci či prodejci hodinek a další odborníci. Vychází v českém a
slovenském jazyce.