Nový koncept SPAR CITY

3228 zobrazení Přidat komentář

Pro české zákazníky nabídne prodejna v BB Centru v Praze 4 široký sortiment čerstvého a kvalitního sortimentu. „Vhledem k vymezené cílové skupině zákazníků SPAR City jsme situovali první prodejnu do velice frekventované oblasti, kde se střetávají jak zaměstnanci prestižních firem sídlících v této části Prahy, tak obyvatelé Prahy 4, a zároveň zde projde řada lidí, kteří ocení rychlý nákup kvalitního a čerstvého sortimentu. Ten je právě v novém konceptu SPAR City zastoupen nejvíce, „ říká Martin Ditmar, generální ředitel společnosti.

Otevření menšího formátu potvrzuje záměr společnosti věnovat se více menším prodejnám, které zákazníci stále více vyhledávají. Nový koncept nabídne zákazníkům čerstvé zboží zahrnující pečivo, sýry a uzeniny, mléčné výrobky, polotovary a hotová jídla připravená do mikrovlnné trouby či takzvané half-ready nebo ready to eat food, tedy jídla vhodná na obědy do práce nebo na večeři domů. Market je rozdělen do tří zón tak, aby se zákazníkům nakupovalo co nejpohodlněji. První zóna nabídne těm, kteří hodně spěchají, hotové výrobky určené k okamžité konzumaci, jako například svačiny, rychlé občerstvení food to go. Druhá sekce je pro běžné nakupující a třetí pro místní obyvatele, kteří nakupují zboží denní potřeby zahrnující sladkosti, nápoje alkoholické i nealkoholické, základní nonfood sortiment, tabák a časopisy.