Nové výklady Hypotéční banky

A proto ve spolupráci s kreativní agenturou Studio Motor a realizační společností Jansen Display s.r.o. změnila také vizuální styl svých výkladů u jednotlivých poboček. Celý koncept má navozovat atmosféru domova (Zkraťte si cestu domů) a proto byly použity i prvky na základě designu IKEA.

Variabilní kreativní koncept s různými možnostmi

Celý koncept změny vizuálního stylu výkladních skříní byl vyspecifikován tak, aby jej bylo možno aplikovat ve všech pobočkách s různými prostorovými i stavebními možnostmi. I tak bylo nutné každé pobočce vše takzvaně ušít na míru a doladit konkrétní detaily instalací jednotlivých komuniké. Pilotní testy proběhly na několika pobočkách a po těchto úspěšných realizacích tým profesionálů přistoupil k postupné změně všech poboček Hypotéční banky v celé ČR.

Použité typy prezentačních systémů

Při instalacích byly použity kombinace mnoha druhů prezentačních prvků a systémů. Předně se jednalo o: Banner snapp 600 mm, Perlon + Twister 2,0mm, 150cm, 20kg, set 10ks, Posterlight slim s LED panelem, DIN A1, Klaprám A2, ostré rohy, profil 25 mm, Zákaznický poutač s křídovou tabulí, provedení dub, 55×85

dále byly použity: Galerijní závěsné systémy, Bannery a bannerové profily, Kulisy v kombinaci s reálným nábytkem IKEA, Tisky na průhledné perforované materiály, a další individuální systémy…

Pobočky Hypotéční banky díky tomu nyní lépe a cíleněji komunikují s klienty nejen v exteriéru, ale také uvnitř jednotlivých poboček. Nové pojetí vizuálního stylu dokonaleji zaujímá pozornost a předává sdělované informace a předávané „call to action“ neboli výzvu k akci.

Customizaci prezentačních systémů využijí i další

Podobné realizace a instalace závěsných systémů v kombinaci s bannerovými profily, nábytkem a dalšími prvky prezentace jsou velice dobře použitelné také pro autosalóny, nákupní centra či klientská centra pojišťoven i úřadů.