Nové možnosti ochutnávek v Tescu

4346 zobrazení

POS Media Czech Republic, lídr na trhu in-store komunikace, zajišťuje komplexní služby mediální komunikace v rámci point-of-sale, představuje nový koncept pro rezervaci a realizaci ochutnávek ve všech 230 prodejnách Tesco. Cílem koncepce je silnější podpora prodeje a rozšíření možností pro ochutnávky, sampling a ostatní hosteskové promoce v Tesco prodejnách.

Nový koncept pod názvem „Field Marketing Booking Service 2013“ je založen na nových a efektivnějších formátech ochutnávek. „Chceme nabídnout výrazně širší portfolio hosteskových promocí v Tesco prodejnách a dále provázat in-store komunikaci právě s ochutnávkami, aby zadavatelé získali možnost blíže komunikovat se svým zákazníkem. Proto zavádíme mimo jiné i odlehčený formát, tzv. Easy Promotion v délce 5 hodin ochutnávek, který výborně funguje například ve spojení s letákovou promocí nebo při zavádění nového výrobku. Nově nabídneme také mediální balíček, tedy spojení in-store kampaně na klasických nosičích spolu s hosteskami. Veškeré změny v nové koncepci jsou doprovázené i změnou v ceníku ochutnávek, které zadavatele, věřím, velmi potěší“, popisuje nadcházející změny Country Manager POS Media Czech Republic Emil Kováč.

 

Nové podmínky jsou platné pro veškeré rezervace ochutnávek od prvního července v celé síti prodejen Tesco.

 

POS Media Czech Republic, a.s. je součástí skupiny POS Media Group, lídra na trhu point-of-sale médií a služeb. POS Media v současné době působí na trhu ve 14 zemích Evropy, mimo jiné na Slovensku, Maďarku, Polsku, Německa a nejčerstvěji na trhu v Rusku. Do potrfolia POS Media patří všichni nejsilnější zadavatelé reklamy v Evropě a spolupracuje s naprostou většinou řetězců, například Tesco, Ahold, Metro, Interspar, Real, Carrefour a dalšími.

Pro další informace prosím kontaktujte:

OTAKAR PLUNDR
MARKETING & PR MANAGER

POS Media Europe
Jihlavská 1276/17
140 00 Praha-4
tel.: +420 261 198 801
fax: +420 261 261 101