Nové NESCAFÉ displaye
Zadáním bylo vytvořit takový POP stojan, který bude mít jasný prodejní i komunikační potenciál, bude dominovat v prodejním prostředí a podporovat image a prodej vystavené kávy NESCAFÉ.
V návrhu byly již tradičně reflektovány atributy shoppercentrického DAGO CIS (Complex In-store Solution) přístupu. Pro vizuální podobu se DAGO při tvorbě designu inspirovalo novým komunikačním prvkem značky NESCAFÉ, tzv. „square-round“, který dominuje celému tvarosloví stojanu a tím se v prostoru diferencuje od běžných tvarů prostředí, což zvyšuje potenciál upoutání pozornosti zákazníků. Pro další podporu dominance na prodejní ploše bylo využito korporátní kombinace červené barvy s bílou. Díky zvolené barevné kombinaci stojan vyniká v kontrastu s tmavým i světlým pozadím maloobchodního prostoru.
Součástí zadání byl důraz na snadnou re-brandovatelnost stojanu, která je zajištěna pomocí výměnných komunikačních ploch na čelech polic, bocích stojanu a stopperech akční police. Přidanou hodnotou stojanu jsou i polohovatelné a odnímatelné bočnice. V případě umístění stojanů v řadě jiných displayů nemají tyto bočnice své opodstatnění a nemusí být na stojanu aplikovány. Tím klient, po analýze umístění, ušetřil nemalé finanční prostředky.
Stojan zároveň umožňuje komunikaci novinek ve zvýrazněné akční polici a v neposlední řadě jednoduchým způsobem aplikaci tzv. parazitních displayů pro akční prezentaci cross sell produktů. Tím se zvyšuje schopnost celého POP prvku konvertovat potenciální zákazníky na kupující vystaveného sortimentu.
V rámci vítězství v tendru DAGO stojany nejen navrhlo, vyvinulo a vyrobilo, ale zároveň rozvezlo a nainstalovalo do prodejen po celé České a Slovenské republice. Na mnoha místech byl tento nový display zaměněn za původní, který byl stažen a následně ekologicky zlikvidován. Tento projekt se tak stal další ukázkou komplexního full servis pojetí POP projektu od jeho naplánování, strategické pojetí návrhu již při designování, vývoje, výroby až po implementaci na trhu.