Mezinárodní reklamní kampaň společnosti LAVAZZA ukazuje fenomén kávy jako první sociální síť

Nový reklamní spot společnosti Lavazza od agentury Young & Rubicam Italy zdůrazňuje sociální aspekty kávy a její význam v každodenním životě

Lavazza, jeden z největších světových výrobců kávy, ve své nové mezinárodní kampani připomíná, že káva není pouze nápoj, ale také nástroj pro pěstování vztahů. Nový spot s podtitulkem „Born Social in 1895” oslavuje více jak 120letou tradici společnosti Lavazza, která navazuje na myšlenky Luigiho Lavazzy, který ji v roce 1895 založil. Kampaň oslavuje jeho odkaz, díky kterému si lidé po celém světě mohou zpříjemnit své každodenní zážitky chutí kvalitní italské kávy.

„Nová mezinárodní komunikační kampaň je v podstatě takovou ódou na kávu, která vyzdvihuje zejména její sociální povahu,” říká Carlo Colpo, ředitel reklamního oddělení společnosti Lavazza. “Cílem naší kampaně ‘Born social in 1895’ je sdělit příběh 20 bilionů šálků kávy Lavazza, které se každoročně vypijí po celém světě. Naše káva pomáhá lidem být si blíž. Můžeme proto říct, že už od roku 1895 funguje Lavazza jako taková první sociální síť.“

Kreativní koncept kampaně “Born Social in 1895” navazuje na kampaň z roku 2015 s názvem “There’s More to Taste”, která zobrazuje putování Luigiho Lavazzy za historií a původem své kávy. Nový reklamní spot, jehož autorem je agentura Young & Rubicam Italy, opouští osobní vypravěčskou linii a nahlíží na brand spíše z perspektivy zákazníka. Jedná se o ódu na kávu, jež je cover verzí známého hitu „My Girl“ od americké skupiny The Temptations, jejíž text s nadsázkou vypráví o každodenních situacích, ve kterých káva hraje důležitou roli.

Natáčení nového spotu probíhalo pod vedením předních argentinských režisérů Augusta Gimenez Zapiola and Martìna Romanella, kteří jsou oba uznávaní pro svůj osobitý vizuální styl a schopnost emotivně zachytit lidské zážitky. Kampaň odstartovala v Německu a během roku bude postupně spuštěna na mnoha dalších trzích po celém světě.

Reklamní spot bude v České republice k vidění na televizních obrazovkách od začátku dubna po dobu tří týdnů a následně pak ve druhé vlně od 8. do 22. května ve formátech 30, 20 a 15 sekund. Setkat se s ním budeme moci také na YouTube a dalších online kanálech, kde bude k dispozici jeho plná, 80sekundová verze.

 

 

 

Zdroj a foto: Lavazza