Mast-Jagermeister použil ve spolupráci s Dago poprvé v české in-store komunikaci hologram

518 zobrazení

Přes třetinu výrobků z kategorie alkoholických nápojů zákazníci vkládají do košíku ze sekundárního umístění, tedy z místa mimo hlavní regál. Proto se výrobcům alkoholu investice do tohoto typu reklamy v místě prodeje vyplácí. Tento fakt měli na paměti ve společnosti Mast-Jaegermeister, když chystali akční paletový ostrov pro jejich známý bylinný likér.

Pro zvýšení povědomí o soutěži a pro podporu prodeje se rozhodli využít atraktivní vystavení v prodejnách. „Měli jsme jasnou představu, jak by měla kampaň vypadat. Klíčové bylo, aby udržovala stabilní komunikační rovinu, která by v přeplněných prodejnách jednoznačně vynikla mezi ostatními a předala hlavní poselství soutěže. Zároveň však musela vycházet z identity značky,“ shrnuje Trade Marketing Channel Specialist Lenka Horníková ve společnosti Mast-Jaegermeister. Paletový ostrov zhotovila společnost Dago, která pro Jägermeister připravuje POS komunikační řešení dlouhodobě.

Jeho nejpoutavějším prvkem je holografická projekce jelena, která odkazuje k virtuální realitě, předmětu soutěžní výhry. „Na vystaveních čím dál více zákazníky oslovuje rozmanitost prvků, která podněcuje nákup různými způsoby. Takové prvky se však u nás objevují ojediněle. Proto jsme uvítali zájem od Jägermeisteru o vystavení s hologramem, který se u nás zřejmě ještě neobjevil,“ popisuje Eva Perglová, projektová manažerka z firmy Dago.

Hologram je vytvářen pomocí otočných lopatek opatřenými řadou LED, na které se přenáší minutová videosmyčka. Hlavní roli obrazu visícího ve vzduchu hraje jelen coby symbol značky. Kromě toho objeví zákazníci na vystavení další přitažlivé prvky, například jelení hlavy gravírované na podsvícené plexisklové desce nebo vestavěný mrazák, z něhož lze odebrat nápoj namražený na doporučenou teplotu -18 stupňů.

Záměr zaujmout nakupující se dle ohlasů zdařil, a projekt ocenili také odborníci. V českém kole soutěže POPAI Awards se stal absolutním vítězem a v říjnu 2019 se umístil také na prvním místě pravidelného měsíčního klání o nejlepší realizaci, které realizuje portál Místoprodeje.cz. Chystá se také soutěžit i v evropské soutěži POPAI Awards a celosvětové Shop! Awards.

Zdroj a foto: POPAI CE, Dago