MAKRO podpoří obchodní partnery větším reklamním prostorem

Začátkem července proběhla v síti prodejen MAKRO instalace nových Digital Signage obrazovek.

Původní 40″ obrazovky byly nahrazeny kvalitními 55″. Obchodní partneři nyní mají k dispozici až 75 obrazovek, což představuje více než 55 m² reklamní plochy ve všech prodejnách MAKRO v České republice. Jde o celkem 13 prodejen v 11 městech: Brno, České Budějovice, Hradec Králové, Karlovy Vary, Liberec, Olomouc, Ostrava, Plzeň, Praha, Ústí nad Labem, Zlín.

Díky této změně mají nyní obchodní partneři výbornou příležitost oslovit na obrazovkách v MAKRO tisíce zákazníků reklamním spotem přímo v místě prodeje více než 262x denně.

Reklama v místě prodeje se ukázala jako nejúčinnější. Je to jediný druh reklamy, který zákazníci považují za užitečný, poskytuje informace o produktech, slevách a připravovaných eventech.

Digitální reklamu na obrazovkách provozuje společnost STORE MEDIA CZ.

Zdroj a foto: POPAI CE