Lego lze využít i k prezentaci značky

Lego je legendární hračkářská značka, původem z Dánska, kde ji v roce 1934 založil truhlář Ole Kirk Christiansem. Název Lego se odvozuje od věty „leg godt“, v českém překladu: „Hraj si dobře!“. Dnes již tradiční plastové a navzájem spojitelné kostky začalo Lego vyrábět v roce 1949 a od té chvíle se snaží jít s dobou. Kostky jsou sice více méně stále stejné, ale hrát si s nimi lze pokaždé nově, například díky speciálním edicím Hvězdných válek, Pána prstenů nebo nedávno potvrzených Simpsonových.

 

 

Kouzla Lega však lze využít i v reklamě, což v České republice zkouší například společnost Sprint Trading, zabývající se 3D reklamou. Jak uvedl produkční společnosti Stanislav Kupčík, trh s reklamními předměty je přesycený standardy a určité dárky se objevují stále dokola. „Vzhledem k tomu, že každý dnes požaduje vysokou kvalitu a funkčnost za nízkou cenu, jsme nuceni přicházet neustále s novými nápady. A Lego je právě jedním z takových dárků s potenciálem, se kterým si vyhraje každý,“ říká.

Na directmarketingovou kampaň si Lego vybrala například společnost CitiBank, která si objednala větší sérii na míru pro své VIP klienty. Pro každého z nich nechala vyrobit individuální krabici, návod na složení i personalizované samolepky.

Stavebnici je možné využít i k výzdobě pobočky. Sprint Trading tak například připravil 3D model Datacentra pro Vodafone. „Pro společnost Vodafone jsme z Lega vytvořili takovou atrakci pro její zaměstnance. Postavili jsme ukázku jejich nového pracoviště – celou budovu včetně proporcí, což dodává celému modelu realistický vzhled,“ vysvětluje Stanislav Kupčík.