Konference POPAI FÓRUM 2019 opět ve velkém stylu

Ve čtvrtek 21. listopadu 2019 uspořádala asociace POPAI CE, opět po roce, v pražském Kongresovém centru TOP Hotel Praha akci POPAI DAY 2019, jehož součástí byl 11. ročník mezinárodní konference POPAI FORUM 2019, jehož novinkou byla speciální výstavní zóna SHOPPER LAB, která byla exkluzivně určena pro prezentaci moderních technologií a inovativních systémů, které slouží k měření a analýze chování zákazníků v retailu. Akci zakončil slavnostní Galavečer, na kterém proběhlo vyhlášení soutěží POPAI AWARDS 2019, Hvězda 3D reklamy 2019 a POPAI STUDENT AWARD 2019.

Hlavním tématem celé akce byla Cesta do hlubin zákazníkovy duše. Celou konferenci POPAI FORUM moderovali ti nejpovolanější – Petr Šimek, prezident POPAI CE, Managing Director WELLEN a Daniel Jesenský, viceprezident POPAI CE, Managing Partner DAGO.

Konferenci zahájil příspěvek Doc. RNDr. Bohumíra Štědroně, CSc., prognostika a systémového analytika, ředitele Prognostického institutu Vysoké školy mezinárodních a veřejných vztahů s názvem Prognóza pro marketing 2035.

Bohumír Štědroň

Jan Flick, letošní key-note speaker ze společnosti FERRERO Germany ve svém příspěvku An Overview of Ferrero’s Neuro-Lessons představil neuro-algoritmy v POP a mediální komunikaci.

Velmi zajímavý úhel pohledu na retail představil kreativní ředitel společnosti BlueGhost Lukáš Pilka v příspěvku Behaviorální typografie – vliv charakteru písma na vnímaný význam zpráv.

Lukáš Pilka

Velkou pozornost upoutala také prezentace profesionálního vyjednavače Víta Prokůpka s názvem Techniky vyjednávání o ceně a její přesvědčivá komunikace.

Vít Prokůpek

Světlo prodává i zabíjí byl název prezentace mezinárodně uznávaného experta v oblasti chronobiologie a světelné techniky Hynka Medřického, který představil moderní světelné zdroje a jak mohou ovlivnit lidskou náladu, chování i fyzický a kognitivní výkon. Také se účastníci dozvěděli jak s pomocí speciální světelné techniky zvýšit atraktivnost vystaveného zboží a podpořit jeho prodej.

V průběhu konference proběhl také křest nové knihy PROGNOSTIKA od Doc. RNDr. Bohumíra Štědroně, CSc., za účasti emeritního ministra průmyslu ing.Jana Mládka,CSc.

Bohumír Štědroň, Jan Mládek, Daniel Jesenský

Po přednáškové části konference následovali tři workshopy – Průlomové vyjednávání Víta Prokůpka, Shopper neuro-science 101 v akci od Dr. Ana Iorga, CEO & Chief Neuroscientist, Buyer Brain z Velké Británie a workshop Jak se dostat do hlavy retailera, který vedl Radim Pařík, Member of the Advisory board, PR PA RT NE RS Advisory Group s.r.o.

Ana Iorga

Závěr akce proběhl při slavnostním Galavečeru, na kterém byly vyhlášeny výsledky třech retailových soutěží POPAI AWARDS 2019, Hvězda 3D reklamy 2019 a POPAI STUDENT AWARD 2019.

O jednotlivých soutěžích píšeme zde – POPAI AWARDS 2019, Hvězda 3D reklamy 2019. Výsledky soutěže POPAI STUDENT AWARD 2019 naleznete zde.

Zdroj a foto: POPAI CE

Hlavní partner

Partneři

Mediální partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010