In storové manažerské koučování pomáhá prodejnám

2826 zobrazení

Nová studie o provozu a změnách v obchodech ukazuje zvýšení čisté prodejní produktivity v případě využívání manažerského koučování na prodejně.

Vyčerpávající studie více než 600 maloobchodů ukazuje přínos retailového koučování na zvyšování prodejní produktivity. Jak vyplývá z nově vydané studie RetailWire mPaper™, retailový test společnosti HeadCount Corporation vedl ke zvýšení čisté prodejní produktivity o 537 základních bodů u obchodů, které používaly při svém standardním provozu navíc retailové manažerské koučování.

Kamenné obchody již kladou hlavu na špalek,“ říká Al McClain, CEO firmy RetailWire, předního retailového online diskusního fóra. „Obraty v kamenných obchodech klesají a maloobchodníci bojují s online a mobilními kanály o pozornost digitálně naladěných nakupujících. Ano, vedoucí maloobchodů všemožně experimentují, aby zlepšili výsledky, ale jen málo z nich uspělo v dosažení návratnosti, kterou od svých investic potřebují.

Jak návštěvnost kamenných obchodů uvadá, maloobchodníci více než kdy předtím potřebují různé způsoby pro zvýšení obratů, aby opodstatnili samotnou existenci svých prodejen. Při hledání odpovědí analyzoval tým společnosti HeadCount nově získaná data a pomocí metodiky A/B přidal do zkušebních obchodů své postupy koučování a také zjednodušený analytický reporting. Proces byl navržen tak, aby pomohl manažerům obchodu pochopit, jak přeměnit datové vhledy do reality jejich prodejen.

Dosažené výsledky jsou působivé. Zkušební obchody ve studii měly průměrné zvýšení prodejní produktivity o 0,67 USD na návštěvníka. Při extrapolaci na 600 maloobchodních lokací hodnocených ve studii by se tento posun rovnal ročnímu zvýšení výnosů o 33 milionů USD.

Bez ohledu na to, co se v odvětví děje, nevycházejí dobré výsledky z módy,“ říká Mark Ryski, CEO a zakladatel společnosti HeadCount Corporation a průkopník v oboru měření provozu a přeměny obchodů. „Našimi cíli bylo zaprvé prokázat účinnost našeho přístupu ke zlepšení přeměny prodejen a za druhé chceme podporovat maloobchodníky v přijetí zkušební metodiky A/B jako způsobu hodnocení a tvorbě lepšího retailového řešení.“

Zdroj: www.prweb.com

Foto: pixabay.com