Hrníčky, které sbližují

Společnost DAGO, s.r.o. navrhla, vyrobila a implementovala pro svého klienta KRAFT FOODS s.r.o. sadu integrovaných POP prostředků pro podporu spotřebitelské soutěže „Hrníčky, které sbližují“ (http://www.jacobskronung.cz/hrnicky) běžící v termínu od 1.7.2012 do 31.08.2012.
Promo akce probíhá na vybraných maloobchodních řetězcích v Čechách a na Slovensku a je komunikována jak v masmédiích tak přímo na prodejní ploše. Projekt je jedním z příkladů, jak maximálně využít synergií z propojení nadlinkových a podlinkových aktivit.

Společně s klientem tým společnosti DAGO navrhl, vyvinul, následně vyrobil a nainstaloval v prodejnách set POP prostředků, které jsou zaměřené na prezentaci soutěžních předmětů, unikátních hrníčků s logem Jacobs, přímo v místě prodeje s cílem motivovat nakupující k účasti v soutěži, respektive ke koupi kávy značky Jacobs. Vysoká míra zaujetí nakupujících je posílena především fyzickou přítomností reálných hrníčků na všech implementovaných POP médiích.

Jednalo se o sadu 3 typů POP komunikačních prostředků:

Shelfstoper – praktické a efektivní POP medium, které označuje místo v regálu, kde je možno v návaznosti na ostatní probíhající komunikaci snadno najít a následně zakoupit promovaný produkt. Do 3D shelfstoperu byl aplikován reálný hrníček, pro jasnou představu o výhře v soutěži.

3D paletový roh – akční POP medium prezentující samotnou soutěž, v horní části je vitrínka s výstavkou všech typů hrnečků (3 páry), vč. jmenovek známých umělců, kteří hrnečky navrhli. Roh se umísťuje jako součást komplexní dekorace na okraj paletového stání a je koncipován tak, aby nebránil volnému průchodu kolem palety a odběru zboží, ale zároveň aktivně vyrušoval nakupující z nákupní rutiny a budil v nich zaujetí komunikací impulzů spojených s benefity spotřebitelské soutěže.

Posledním z POP prvků je podlahový prezentační stojan , který také komunikuje princip soutěže včetně výstavky reálných hrníčků a je umístěn v místě vyzvednutí výhry ve vybraných knihkupectvích a prodejnách elektro.

 

cs_CZCzech