Globus spustil aplikaci Scan&Go v mobilu

Známou službu Globusu pro moderní samoobslužné nakupování Scan&Go doplnila mobilní aplikace Scan&Go v mobilu. Nabízí alternativu k unikátním skenerům, které si zákazníci v uplynulých měsících přirozeně oblíbili kvůli usnadnění a zrychlení svých nákupů. Mobilní aplikace Scan&Go je nyní k dispozici pilotně v Praze Čakovicích, kde lze využít bezplatně wi-fi, aby zákazníci ušetřili při nakupování s aplikací svá data. Scan&Go v mobilu je dalším krokem hypermarketů Globus, který jde naproti stylu snadného a rychlého nakupování. 

Půl roku poté, co Globus pokryl všechny své hypermarkety technologií snadného nakupování Scan&Go, poskytne v Praze Čakovicích, kde byla technologie jako první zavedena, i mobilní aplikaci Scan&Go v mobilu. Znamená to, že zákazníci mohou místo skenerů pro načítání kódů použít vlastní chytrý telefon.

Jde prakticky o rozšíření oblíbené služby. Celkem máme v hypermarketech k dispozici 1 600 skenerů, nicméně se v nákupních špičkách například před státními svátky stává, že jsou i přes tento velký počet rozebrány. Nejen proto, ale i kvůli dalšímu rozvoji moderních služeb, přicházíme s možností využít mobilní aplikaci,“ říká Pavla Hobíková, mluvčí hypermarketu Globus.

Naznačuje tak, že styl nákupu „rovnou do tašky“ bez vykládání nákupu na pás, si získal své stálé příznivce. Naskenovat si sám čárové kódy zboží, ukládat nákup rovnou do tašky a při odchodu jen přiložit skener k tomu určené pokladně a zaplatit, je pro zákazníky nejen časovou úlevou, ale i určitou svobodou při nákupu. Potrženo a sečteno – rychlý a snadný styl nakupování činí v Globusu přibližně dvacet procent z prodeje.

      

Mobilní aplikace je k dispozici zdarma ke stažení pro operační systémy Android na Google zde a pro iPhone na App Store. K nákupu pomocí mobilní aplikace je stejně jako u skenerů, potřeba zákaznická karta Globus Bonus, kterou je v tomto případě však potřeba načíst pouze jednou na začátku. Poté si již aplikace kartu pamatuje a není potřeba ji znovu načítat. Dalším krokem Globusu, kterým jde zákazníkům naproti, je poskytnutí jeho připojení k internetu.

„V souvislosti s použitím aplikace doporučujeme zákazníkům v pražském hypermarketu v Čakovicích naši free wi-fi síť, aby si neplýtvali při nákupu vlastní data,“ radí Pavla Hobíková s tím, že další vývoj aplikace a její rozšíření plánuje Globus v dohledné budoucnosti. 

Na začátku spuštění aplikace budou v Globusu v Čakovicích pro zákazníky k dispozici hostesky, které zákazníkům poradí i pomohou se stažením aplikace i jejím používáním.

„Stejně jako samotné skenery je aplikace sestavena jednoduše a intuitivně. Předpokládáme, že skenování nákupu mobilem bude záležitostí spíše expresních nákupů, jelikož pro velké nákupy je pořád komfortnější skener Scan&Go, který lze pohodlně odložit do stojanu na nákupním koši,“ říká Pavla Hobíková.

 

Zdroj a foto: Globus

 

Hlavní partner

Partneři

Mediální partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010