Novým marketingovým ředitelem společnosti Seznam.cz se stal Petr Král

Internetová firma Seznam.cz obnovila po čtyřech letech marketingové oddělení, které nyní povede dosavadní produktový ředitel společnosti Petr Král.

Petr Král (39) se marketingu dosud věnoval v produktovém oddělení v týmu produktové komunikace, jenž stojí za kampaněmi podporující služby Seznamu. Celé marketingové oddělení bude skládat z pěti týmů – produktové komunikace, akcí, PR a interní komunikace a distribuce spolu se sociálními sítěmi. Zároveň zůstane členem představenstva společnosti.

Když od nás v roce 2013 odešel marketingový ředitel, nenašli jsme vhodnou náhradu. Jednotlivé týmy marketingu jsme proto přesunuli do dalších oddělení ve firmě. S ohledem na naše rostoucí nároky se k jednotně řízenému marketingu nyní vracíme. Na trhu se nám nepodařilo najít vhodného kandidáta, a proto volíme cestu interního člověka. Je jím Petr Král,“ komentoval změnu na postech top managementu Michal Feix, výkonný ředitel společnosti Seznam.cz. Podle něj není marketing Královi nijak cizí. „Petr se marketingu doposud věnoval v produktovém oddělení skrze tým produktové komunikace, který stojí za kampaněmi podporujícími naše služby,“ doplnil Feix.

 

Zdroj a foto: byznys.ihned.cz

 

 

 

 

Hlavní partner

Partneři

Mediální partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010