Do Fashion Arena OC lze vstoupit přes Street View

Ať už se nacházíte kdekoliv, můžete si své oblíbené obchody
ve FAOC prohlédnout prostřednictvím služby Street View a návštěvu centra
naplánovat dopředu. Několik kliknutí stačí k tomu, abyste nahlédli do interiérů
vámi vybraných prodejen a prozkoumali jejich velikost i dispoziční řešení.
Takto rozsáhlá online prezentace obchodních prostor je světovým unikátem a
Fashion Arena tak obsadila první příčku mezi všemi obchodními centry na světě.

„Virtuální prohlídka Fashion Areny poskytuje našim
návštěvníkům pomocí služby Street View víc než jen základní seznámení s naším
obchodním centrem. Získat mohou představu o zastoupení jednotlivých značek, ale
i mnoho dalších praktických informací. Přesvědčí se o tom, že je naše centrum
skutečně bezbariérové, což umožňuje například pohodlný pohyb s kočárkem, ověří
si, jak velkou máme parkovací kapacitu i to, že zastávka MHD je přímo uprostřed
centra,“ říká Petra Rysová, Marketing Online & Development Manager. Do
budoucna chce provozovatel FAOC tuto unikátní online prezentaci navíc využívat
ke komunikaci novinek, akčních nabídek a dalších informací určených všem
potenciálním zákazníkům.

 

Zakázku na celosvětově největší virtuální prohlídku
prostřednictvím služby Fotografie firem od Googlu realizovala česká společnost
Panoramas. Hned na jejím začátku se ukázalo, že limit, který je nastaven pro
komerční prezentace, nebude pro nasnímání takto rozsáhlého komplexu stačit. Na
žádost o navýšení tohoto limitu zareagovala společnost Google udělením výjimky.
Panoramas tak získal více než dvojnásobek standardního prostoru a ten téměř
bezezbytku vyčerpal. Z původních 200 virtuálních kroků se prezentace dostala na
téměř 500, což umožnilo pořídit záběry celého areálu.

„Byl to extrémně náročný úkol na organizaci i zpracování
dat. Prohlídku fotili zároveň 3 fotografové, kteří pořídili celkem 36 giga dat.
Následovalo jejich nahrávání na server a náročné zpracovávání. Každý z 500
kroků musel být precizně umístěn na správnou GPS pozici v Mapách Google a
propojen s ostatními kroky tak, aby vznikla plynulá virtuální procházka celého
centra včetně náhledu do jednotlivých obchodů,“ říká Tomáš Bartůsek, zástupce
společnosti Panoramas. „Tato virtuální prohlídka je unikátní i tím, že její
realizace by ještě před několika měsíci nebyla technicky vůbec možná,“ dodává
ještě.