Dekor prezentoval posluchačům studia MBA obor in-store komunikace

Zájem organizátorů studia je poskytnout posluchačům maximální míru nových praktických dovedností, trénovat manažerské schopnosti a vytvořit širokou orientaci pro další profesní a osobnostní rozvoj.

Na jaře 2011 navázala společnosti IMPS, a. s. s firmou Dekor spolupráci v oblasti workshopů na téma in-store komunikace. První akce tohoto zaměření proběhla 9. dubna 2011 v areálu firmy Dekor v Buchlovicích, kde se studenti MBA seznámili se strukturou a podstatou podlinkové reklamy, s historií POP oboru a novými způsoby in-store komunikace brandu se zákazníkem.

Prezentace byla doplněna o ukázky nových trendů, materiálů a nových technologií, které v současnosti pružně reagují na aktuální vývoj a potřeby trhu. Posluchači tak měli možnost blíže nahlédnou do problematiky in-store marketingu a podrobněji se seznámit s aktuálními formami komunikace v místě prodeje a pochopit možnosti využitelnosti pro svoji praxi a získat nové podněty pro vedení marketingových aktivit.

Zdroj: Brands&Stories, 4/2011 (8. 7. 2011)

Hlavní partner

Partneři

Mediální partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010