Braník opět rozdává klobásy

Pivovary Staropramen pro svoji značku Braník opět po roce zavádějí marketingovou soutěž Braník rozdává poctivé klobásy! Pět klobás je možné získat za nasbírání 80 braníčků – speciálních víček od lahví nebo PET lahví piva Braník. 

„Braníček“ je symbolická hodnota, označená na oranžových soutěžních víčkách lahví piva Braník ve dvou variantách:

0,5l lahev piva Braník Světlý, Braník 11 = 1 braníček

2,0l PET Braník Světlý nebo Braník 11 = 4 braníčky

 

Navíc celá akce je opět součástí projektu Sbírej víčka, postavíme… , který letos již pátým rokem využívá víčka z PET lahví, nápojových kartonů a kovové korunky z klasických lahví a zajišťuje 100% recyklovatelnost výrobků a zároveň pomáhá těm, kteří to potřebují. Jen v roce 2015 „braníkáři“ přispěli do projektu 1,4 tunou plastových víček a 3,22 tunami kovových korunek.

V rámci minulých let značka Braník podpořila organizace jako Domov Sue Ryder, který pečuje o seniory, neziskovou společnost Helppes, která se zabývá výcvikem asistenčních psů, nebo  MŠ Lechowiczova v Ostravě.

 

Letošní soutěž probíhá na území České republiky v období od 1. 3. 2016 0:01 hodin do vyčerpání zásob nebo nejpozději do 30. 4. 2016 23:59 hodin.

Po získání potřebného poštu 80 bráníčků si soutěžící mohou klobásy vyzvednout ve vybraných prodejnách ZEMAN maso-uzeniny, a.s. – výdejní místa naleznete zde.

 

TV spoty:

Video 2016: 

 

Video 2015: 

 

Hlavní partner

Partneři

Mediální partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010