Braník opět rozdává klobásy
Pivovary Staropramen pro svoji značku Braník opět po roce zavádějí marketingovou soutěž Braník rozdává poctivé klobásy! Pět klobás je možné získat za nasbírání 80 braníčků – speciálních víček od lahví nebo PET lahví piva Braník.
„Braníček“ je symbolická hodnota, označená na oranžových soutěžních víčkách lahví piva Braník ve dvou variantách:
0,5l lahev piva Braník Světlý, Braník 11 = 1 braníček
2,0l PET Braník Světlý nebo Braník 11 = 4 braníčky
Navíc celá akce je opět součástí projektu Sbírej víčka, postavíme… , který letos již pátým rokem využívá víčka z PET lahví, nápojových kartonů a kovové korunky z klasických lahví a zajišťuje 100% recyklovatelnost výrobků a zároveň pomáhá těm, kteří to potřebují. Jen v roce 2015 „braníkáři“ přispěli do projektu 1,4 tunou plastových víček a 3,22 tunami kovových korunek.
V rámci minulých let značka Braník podpořila organizace jako Domov Sue Ryder, který pečuje o seniory, neziskovou společnost Helppes, která se zabývá výcvikem asistenčních psů, nebo MŠ Lechowiczova v Ostravě.
Letošní soutěž probíhá na území České republiky v období od 1. 3. 2016 0:01 hodin do vyčerpání zásob nebo nejpozději do 30. 4. 2016 23:59 hodin.
Po získání potřebného poštu 80 bráníčků si soutěžící mohou klobásy vyzvednout ve vybraných prodejnách ZEMAN maso-uzeniny, a.s. – výdejní místa naleznete zde.
TV spoty:
Video 2016:
Video 2015: