BILLA šetří i rozdává

Prodejny, které prošly rekonstrukcí, využívají nejen ekologické materiály, ale také moderní energeticky úsporné technologie. Cílem společnosti je v horizontu příštích pěti let snížení celkové spotřeby energie o dalších 50 %. Zatímco všechny nové prodejny budou budovány už jen jako energeticky úsporné, bude Billa dále pokračovat v převodu zbývajících téměř 160 prodejen v ČR na nové energetické standardy. Část projektu bude financována z energetických úspor dosažených v jiných supermarketech.
Rekonstruované supermarkety využívají nejen přírodní materiály, ale jsou ohleduplné k životnímu prostředí i vlastním provozem. V materiálech nahrazuje kovy a plasty dřevo, v odděleních s víny a sušeným ovocem jsou pouze dřevěné regály. Zateplené stěny supermarketů a nové chladicí a mrazicí vitríny na maso a mražené výrobky se speciálními dveřmi ušetří až 15 % energie. Nejnovějším trendem na cestě k energetickým úsporám je regulace osvětlení podle intenzity venkovního svitu. V listopadu začne firma testovat tepelné čerpadlo nejnovější generace, které z jednoho zdroje ochlazuje i vytápí a produkuje chlad i pro chladicí a mrazicí zařízení.

Řetězec v září odstartoval spotřebitelskou soutěž, která potrvá až do konce listopadu. Za každých 200 Kč utracených v jeho supermarketech obdrží zákazníci samolepku. Po nasbírání 25 kusů nebo 10 a doplatku 149 Kč je mohou vyměnit za některou z osmi plyšových hraček ve tvaru ovoce a zeleniny. „Superosma je originální čistě česká kampaň, plyšáci jsou kvalitní a velmi povedené hračky. Za určitý počet samolepek je budeme rozdávat zdarma, dost si od toho slibujeme,“ říká Jaroslaw Szczypka, generální ředitel společnosti Billa v ČR a na Slovensku. V průběhu kampaně budou v týdenních letácích v nabídce zdůrazňovány prémiové produkty partnerů soutěže, k nimž zákazníci obdrží jednu samolepku navíc. Maskoti v kostýmech plyšáků budou navštěvovat jednotlivé obchody a rozdávat v nich pexesa, obrázky a další informace o soutěži.


 

cs_CZCzech