BILLA dokončila instalaci elektronických cenovek na 11 prodejnách

Společnost BILLA právě dokončila instalaci elektronických cenovek v 11 prodejnách napříč Českou republikou. Tento projekt myslí zejména na životní prostředí a navazuje na dlouhodobý záměr firmy zajistit co možná nejekologičtější provoz svých prodejen. Pilotní instalace se uskutečnila loni v květnu na prodejně v Poděbradské ulici v Praze, přičemž během letošního roku BILLA dokončila implementaci na dalších 10 prodejnách. Zavedení elektronických cenovek má společnost v plánu i v roce 2020. 

Elektronické cenovky jsou cestou nejen k úspoře času a nákladů, ale zejména k ochraně životního prostředí. Proto se společnost BILLA rozhodla tuto moderní a ekologicky šetrnou variantu označování zboží implementovat na svých prodejnách. V červnu dokončila instalaci elektronických cenovek na 10 svých prodejnách, kde společně s pilotní prodejnou v Poděbradské ulici ročně ušetří více než 2 250 000 listů papíru velikosti A4 a dalších téměř 250 000 listů papíru A5.  Vzhledem k tomu, že z jednoho vzrostlého stromu lze vyrobit až 80 tisíc papírových archů A4, instalací elektronických cenovek na 11 svých prodejnách uchrání BILLA každoročně před pokácením 28 vzrostlých stromů.

Tento digitální prvek a určující trend v maloobchodě rovněž umožní pružně reagovat na úpravu cen v krátkém čase a zredukuje nesprávné cenové označení zboží.

„Děláme vše proto, abychom se stali plně ekologickou společností a implementace elektronických cenovek je jedním z prvních kroků, ke kterým přistupujeme, abychom tento závazek splnili,“ říká manažerka korporátní komunikace společnosti BILLA Dana Bratánková. Dřevo je velmi vzácná surovina, které bychom si měli vážit, a pokud můžeme alespoň část z ní ochránit, je naší povinností tak učinit,“ dodává Dana Bratánková.

S instalací elektronických cenovek bude společnost BILLA pokračovat i v příštím roce.

Zdroj a foto: REWE

Hlavní partner

Partneři

Mediální partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010