Akční letáky v mobilu

Mobilní verze služby m.akcniceny.cz přináší všechny výhody webové verze, a jako první v České republice nabízí také možnost listovat si akčními letáky obchodníků přímo v telefonu.

Kromě prohlížení akčních letáků umožní mobilní verze i vyhledávání zlevněného zboží na základě zadaných slov. Uživatelé chytrých telefonů mohou nově využít také řazení letáků podle nejbližších prodejen, a to pomocí geolokačních služeb určujících polohu telefonu. U každého zboží či letáku lze zároveň vždy zjistit, kde se nacházejí nejbližší obchody daného řetězce a snadno je pak zobrazit na mapě. U všech prodejen si může uživatel najít přesnou adresu, otevírací dobu a další užitečné informace, které k pohodlnému nákupu potřebuje.
K ostatním funkcím mobilní verze patří prohlížení zboží seřazeného podle největších slev v procentech a také podle nejvyšších absolutních slev v korunách.

„I letos pokračuje trend nakupování ve slevových akcích, takže letáky sleduje více lidí. Obchodníci do nich stále častěji zařazují i dražší značky zboží. Zákazníci si na tuto situaci již zvykli, a za nižší cenu očekávají i kvalitu, což nebývalo vždy pravidlem. Zároveň meziročně roste počet majitelů smartphonů, kteří využívají internet v mobilu, a to až o 100 %,“ říká Ondřej Hloupý ze společnosti Retail Info, který se stará o web AkcniCeny.cz. „Abychom co nejvíce přiblížili zvýhodněné nabídky lidem, spouštíme mobilní verzi projektu AkcniCeny.cz, díky níž si každý může vyhledat zboží v akci přímo ve svém mobilu,“ dodává Hloupý.

V průběhu listopadu navíc plánuje společnost Retail Info, provozovatel služby AkcniCeny.cz, zpřístupnit speciální aplikaci AkčníCeny pro operační systémy Android a iOS. Tentýž měsíc se chystá také spuštění mobilní verze Zlacnene.sk, což je slovenská obdoba stránek AkcniCeny.cz.
Již nyní však mohou lidé stahovat dříve představenou aplikaci Nákupní seznam, která umožňuje vytvářet si vlastní nákupní seznamy v telefonu nebo tabletu. Výhodou je řazení zboží podle kategorií a synchronizace aplikace s nabídkou obchodních řetězců na portálu AkcniCeny.cz. Služba proto například dokáže automaticky upozornit i na výhodný nákup zboží, které si uživatel přidá do sestaveného nákupního seznamu. Oblíbenost aplikace ilustruje i fakt, že si ji stáhlo více než 35 tisíc uživatelů. Uznání se nedávno dočkala i od odborné veřejnosti, když zvítězila v prestižní soutěži českých webových prezentací WebTop100 v kategorii „Inovace roku“.