Agentura POS Media Czech Republic realizovala originální instalace pro brandy Magnum a Kláštorná

448 zobrazení

S létem přichází do retailu nové svěží kampaně. Dvě z nich Vám představuje agentura POS Media Czech Republic, s.r.o., která realizovala originální instalace pro brandy Magnum a Kláštorná. Novinky klientů promovala prostřednictvím Shop in Shopů ve spojení s hostess promem.

Finálního dojmu, který u obou kampaní přesáhl očekávání, agentura docílila zejména díky tomu, že svoji nabídku trvale přizpůsobuje nejnovějším trendům, které v oboru POS/POP materiálů panují. Aktuálně se zkracuje doba, kterou zákazníci v obchodech tráví, proto je třeba zaujmout je v prvních pár vteřinách, které rozhodnou o tom, zda se dokáže upoutat jejich pozornost a oni dají výrobku šanci.

Agenturní výhodou je možnost vytvořit komplexní kampaň, která podporuje produkty i dalšími aktivitami v místě prodeje, jako je hostess promo. Vytváří se tak silné spojení, díky kterému se následně vykazuje reálné navýšení prodejů a snadno se tím vyhodnocují přínosy kampaně.

Po technické stránce je zajímavá instalace Magnum. Spodní část je plně vyztužená železnou konstrukcí a pro plášť byl zvolen lentikulární tisk pro 3D efekt. Agentura kladla důraz na detail, díky čemuž je celá instalace polepena fólií tak, aby nikde nevznikaly viditelné spoje. Samozřejmostí je sjednocení odstínu růžové, který se opakuje skrz celou kampaň také přímo v regálech. Další novinkou je zakomponování gravírovaného plexi a využití masivního dubového dřeva pro výrobu samotného nanuku. Dekorace na tyčce je vytvořená laserem a zmrzlinový vršek není z polystyrenu, ale z lakovaného dřeva. Instalace je díky tomu všemu dokonalá a luxusní.

Důkazem kvality je i ocenění ze soutěže našeho portálu POP STAR z června 2020, více zde.

Zdroj a foto: POS Media Czech Republic, POPAI CE