Publicis One jmenoval lokální management v České republice
Publicis One dnes představil členy lokálního managementu v České republice, které jmenoval Miša Lukić, regionální CEO. Publicis One je globální komunikační skupina, která pod jednou střechou spojuje veškeré schopnosti a odborné znalosti značek skupiny Publicis Groupe. Publicis One má přibližně 8 000 zaměstnanců a funguje napříč Latinskou Amerikou, Evropou, Středním východem, Afrikou a Asií.
Na úrovni místního managementu povede nově Publicis One v České republice představenstvo, jehož členy budou Tomáš Varga, jmenovaný na pozici Chief Executive Officer, Michal Kurka jakožto Chief Financial Officer, Martina Říhová jako Chief Integration Officer pro Českou republiku a střední Evropu a Andreas Von Loeper, Chief Marketing Officer.
Profily nových členů boardu Publicis One:
Tomáš Varga – Chief Executive Officer, Publicis One
Tomáš Varga do agentury nastoupil v červnu 2009, aby vytvořil a vedl digitální oddělení ve společnosti ZenithOptimedia Česká republika. V roce 2010 byl vedle své funkce digitálního ředitele jmenován ředitelem společnosti Performics. Během působení na této pozici se mu podařilo adaptovat agenturu Performics v České republice. V roce 2014 byl povýšen na pozici CEO společnosti ZenithOptimedia Česká republika. Během svého vedení přispěl ke vstupu agentury Newcast na český trh a k akvizici s agenturou B2B, jednou z nejuznávanějších performance agentur v České republice a na Slovensku. Před svým nástupem do společnosti ZenithOptimedia působil Varga jako marketingový ředitel společnosti LMC.
–
Michal Kurka – Chief Financial Officer, Publicis One
Michal Kurka nastoupil do agentury Lion Communications s.r.o. (člen Publicis Group) v březnu 2016 po 16leté kariéře finančního manažera a obchodního partnera. Jakožto finanční manažer měl silný hlas jak ve finančních, tak i v nefinančních oblastech. Pracoval v mezinárodním prostředí, kde měl stále širší pole působnosti lokálního i mezinárodního charakteru. Svou kariéru začal v odvětví služeb ve společnosti Deloitte a poté se přesunul do průmyslu spotřebního zboží a nastoupil do společnosti Gillette na pozici Financial Planning Manager. Později se rozhodl přesunout na pozici Finance & Administration Manager do společnosti Sony Electronics a poté pracoval v realitní společnosti Invest Live. Následně zaujal vedoucí pozici ve společnosti Avon Cosmetics jakožto Finance Leader / Senior Finance Manager. Má také zkušenosti z oblasti poradenství.
–
Martina Říhová – Chief Integration Officer pro Českou republiku a střední Evropu, Publicis One
Martina Říhová nastoupila do společnosti Leo Burnett Advertising v roce 1999 na pozici Strategic Media Director pro ředitele The Coca-Cola Company, prvního místního ředitele této společnosti na trhu. Předtím působila ve společnosti Mediacom. V roce 2002 spustila Říhová pobočku společnosti MediaVest v České republice a za 3 roky agentura zčtyřnásobila svou původní velikost. V této době také Říhová úspěšně vedla regionální tendr společnosti Coca-Cola (Polsko, Maďarsko, Slovensko, Pobaltí, Česká republika) a v následujících letech řídila mezinárodní tým Starcom. V roce 2007 byla jmenována CEO společnosti Starcom Mediavest Group, která za jejího vedení získala v loňském roce ocenění Agentura desetiletí v soutěži FLEMA Media Awards.
–
Andreas von Loeper – Chief Marketing Officer, Publicis One
Andreas von Loeper je globální expert v oblasti sales a marketingu s širokými zkušenostmi z mnoha významných automobilových značek na všech úrovních prodeje. Kariéru začal jako konzultant managementu ve strategické skupině společnosti Accenture. Poté pracoval na pozici Director of Client Services v německé pobočce společnosti BBDO a následně pomáhal vybudovat celosvětovou síť pro automobily Mercedes-Benz. Později přesídlil do Číny, aby vedl pobočku BBDO v Pekingu, a poté působil jako viceprezident ve společnosti DDB China Group. Od října 2014 působí na pozici výkonného ředitele společnosti Fallon Prague a jakožto Chief Client Officer pro globální obchodní aktivity značky Škoda.
Všichni nově jmenovaní členové boardu společnosti Publicis One již působí ve svých nových funkcích.
—
„Doufáme, že díky Publicis One se nám podaří narušit spletitost agenturních struktur, které se vytvořily během let fragmentace v našem odvětví a že budeme moci skutečně uspokojit potřeby integrace a specializace našich klientů, abychom pomohli podnítit transformaci a diferenciaci oboru, kterou v současnosti potřebují. V České republice, jež je jedním z našich klíčových trhů v regionu střední a východní Evropy, jsme v průběhu let vyvinuli široké spektrum schopností poskytovaných našimi agenturními značkami, které reagují na komunikační potřeby našich klientů a představují pro nás pevný základ, díky němuž můžeme jakožto Publicis One nabízet větší možnosti,“ řekl Lukić a dodává: „Martin Štěpánek, prezident společnosti Lion Communications, a Tomáš Průša, CEO společnosti Lion Communications, se rozhodli společnost opustit. Rádi bychom panu Štěpánkovi a panu Průšovi poděkovali za jejich úsilí a tvrdou práci, díky nimž vybudovali společnost Lion Communications v České republice a dovedli ji tam, kde je teď.“
Zdroj a foto: Publicis One