Novou ředitelkou marketingu ve společnosti Coca Cola ČR a SR se stala Petra Šebová

314 zobrazení

Společnost The Coca Cola Company Česká republika a Slovensko, významný výrobce nápojů operující v oblasti FMCG, oznámila personální změny v oddělení marketingu. Petra Šebová od února vede marketing celého portfolia 13 nápojových značek v rámci českého a slovenského trhu, jehož vlajkovou lodí je Coca Cola. V roli marketingové manažerky má za úkol zvýšení povědomí o aktivitách společnosti v České a Slovenské republice.

Petra Šebová přišla do společnosti The Coca Cola Company ČR a SR již v únoru. Zkušená marketingová manažerka s sebou přináší 13 let odborných znalostí z globálních společností zaměřených na rychloobrátkové zboží. Do nového působiště přichází po šesti letech ve Philip Morris, kde vedla tým Consumer Engagement zaměřený na zákaznické zážitky z prostředí HORECA (hotely,restaurace,cafe) a eventy. Ve své předchozí roli se starala o portfolio a strategii značek Philip Morris pro Českou republiku, Slovensko i Maďarsko. Její profesní životopis zahrnuje také práci pro Procter & Gamble a L’Oréal.

Petra Šebová vystudovala VŠE v Praze a Univerzitu Johanna Keplera v Linci. Poslední tři roky se věnuje přípravě nezávislých inspirativních konferencí TEDxPrague, kde vede programový tým. Další její vášní je cestování. Razí heslo, že člověk by měl navštívit minimálně tolik zemí, kolik je mu let.

Zdroj a foto: The Coca Cola Company Česká republika a Slovensko