MAKRO posiluje komunikaci na sociálních sítích s Martinou Žemličkovou

MAKRO posiluje komunikaci na sociálních sítích. Na pozici Social Media & Content Specialist nastoupila Martina Žemličková. 

O sociální média společností MAKRO ČR a METRO SK se nyní stará Martina Žemličková. Jejím úkolem na nově vytvořené pozici je příprava obsahu, správa kampaní a péče o zákazníky na sociálních sítích těchto velkoobchodů, zejména na Facebooku, Twitteru a Instagramu.

Do MAKRO přišla Martina Žemličková z digitální agentury Dark Side, ve které měla na starosti, jako Account Managerka, digitální komunikaci a věrnostní program Centra Černý Most. Vedla zde kampaň pro Calvin Klein (COTY), tvořila obsah na Instagram pro Lentilky a starala se o sociální sítě Zásilkovny. Začínala jako PR Executive ve stejné agentuře, kdy jejím hlavním projektem bylo kompletní zajištění pilotního ročníku soutěže CBRE Zasedačka roku.

Martina Žemličková vystudovala Marketingovou komunikaci a public relations na Univerzitě Karlově v Praze.

Ve volném čase nejraději cestuje za jídlem po České republice i do zahraničí.

  

Zdroj: METRO/MAKRO Cash & Carry

Foto: LinkedIn, pixabay

Koláž: redakce

Hlavní partner

Partneři

Mediální partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010