Modernizace prodejen a restaurací

4088 zobrazení

Nezůstat na místě, modernizovat a přiblížit se zákazníkům. Takovým směrem se u nás vydávají prodejci i restauratéři. K tomu využívají takzvané POS materiály, které svým vzhledem elegantně doplňují již modernizovaný vzhled prodejen.

 

Jednou ze společností, která se rozhodla modernizovat prodejní prostory je česká oděvní společnost Blažek.

Blažek se už totiž nerovná pouze oblek, ale mnohem častěji proniká i do sektoru informal. Tedy do míst, kam by jej před pár lety nikdo nezařadil. Svou zásluhu na tom mají noví, mladí návrháři a celoplošná kampaň s Leošem Marešem v hlavní roli. A v téhle chvíli je na ně třeba myslet i v prodejních prostorách.

Fastfoodový gigant McDonalds se naproti tomu rozhodl zpříjemnit pobyt svým návštěvníkům u jídla tablety. Každý tak může u oblíbených hranolek nebo hamburgeru surfovat na webu, kontrolovat poštu, případně chatovat s přáteli.

 

Zákazníkům naproti

Loni začala rozsáhlá modernizace prodejen Blažek (plánované dokončení je v příštím roce), která s sebou přinese nový vzhled a hlavně větší uvolnění. Protože pouze s rozšířením cílové skupiny a využitím mladého Mareše by to nefungovalo.

První prodejny, které prošly redesignem se nachází v Plzni a Brně. Následně se bude pokračovat s dalšími podle důležitosti. Dvě zmiňované, již zrekonstruované prodejny, byly vybaveny světelnými T-Frame rámy s látkou potištěnou výplní. Bezrámové T-Frame rámy jsou zabudovány za pokladnou v nábytkové stěně, přičemž podtrhují luxusní vzhled celého prostoru, a navíc díky snadné výměně potištěné látky, usnadňují reakci na probíhající akce a změny trendů.

Zmíněné světelné rámy ve dvou prodejnách si nechal Blažek vytvořit na míru. Do dalších prodejen pak plánuje umístit na 40 nesvětelných T-Frame rámů, jejichž umístěním oddělí prostor prodejny a výlohy.

V McDonalds na to šli jinak. Snažili se spojit jídlo a zábavu. Ve spolupráci s Jansen Display vybavili své stoly držáky na tablety a umožnili tak návštěvníkům něco víc, než se jen najíst. Tento krok je v souladu se stále se rozšiřujícím trendem digitalizace prodejních prostor. Pokud se chcete odlišit, musíte nabídnout něco navíc, a právě zde McDonalds boduje.

Společnost, která denně obslouží více, než 70 milionů lidí po celém světě využila tablety již dříve ve Spojených státech. Zde si na nich uživatelé mohli „vytvořit“ vlastní hamburger podle ingrediencí, které si sami zvolili. V tomto případě odpadá komunikace s prodejcem u pokladny, a vše probíhá pouze čistě pomocí dotykového ovládání.

Pokud se tento krok v USA osvědčí, je možné, že se podobné nabídky dočkáme brzy i u nás.

 

Doplňky z Česka

Dodávka světelných i nesvětelných panelů, včetně držáků na tablety je pak v české režii. Obě zmiňované společnosti se na ní dohodli s firmou Jansen Display.

Co se týče realizace dalších změn na prodejnách a v restauracích, je třeba počkat na to, co s sebou přinese čas a reakce zákazníků.