Digital signage je budoucností podpory prodeje

4482 zobrazení

Umístění monitorů a obrazovek do prodejen usnadňuje zobrazení reklamního sdělení. Tablety jsou často vybaveni také prodavači, kterým tato technologie ulehčuje práci. Dle výsledků společnosti Jansen Display vzrostl prodej držáků na tato zařízení o téměř 300 %.

Kamenné prodejny upouští od použití klasických tiskovin a stále častěji na probíhající akce upozorňují pomocí tabletů, monitorů či televizních obrazovek. Ty dokáží aktuálně reagovat na změny v nabídce a okamžitě měnit koncové sdělení. Nejčastěji pořizují tablety do prodejen síťoví prodejci a restauratéři. McDonalds jimi vybavuje své provozovny, kde tvoří takzvané digitální koutky. Podobně vybavuje svá zákaznická centra také ČEZ. Společnost Jansen Display, která se výrobou a distribucí prvků digital signage zabývá, potvrdila nárůst prodeje těchto zařízení. Oproti roku 2014 je to téměř 300 %, a podle všeho se prodej v roce 2016 ještě zvýší.

DS_Stojany_na_tablety - small

 

Využití digital signage v prodejních prostorách

Prodejní prostory nejsou nafukovací a často zde není místo k vystavení veškerého zboží, které se nachází v centrálním skladu. Prodavač může zákazníkovi na tabletu nabídnout vhodnou alternativu a pomůže mu s jejím objednáním.

K připevnění obrazovek a tabletů do prostoru slouží stojany na tablety nebo totemy na upevnění televizních obrazovek.

Vyšší pořizovací náklady, levnější provoz

Navzdory vyšším pořizovacím nákladům odpadají starosti s tiskem a s ním spojenými výdaji. Výměna sdělení je otázkou několika málo okamžiků.

Pro prodejce je použití moderních technologií vyjádření toho, že drží krok s dobou. Ať už kvůli prestiži nebo konkurenci.

Přizpůsobte sdělení zákazníkům

Většina obchodníků ví, kdo je jejich cílová skupina, ale i to, kdy tito lidé navštěvují jejich prodejny. Monitory umožňují přizpůsobit reklamní sdělení právě těmto zákazníkům na míru.

Tyto zobrazovací prostředky slouží k zapojení zákazníka do výběru sdělení. Sami si pak pomocí dotykových obrazovek mohou zjistit informace o zboží, které je zajímá.

  DS_eventy - small

Využijte potenciál obrazovek do posledního místa

Obrazovky nemusí nutně zobrazovat pouze jedno sdělení. Umožňují rozdělení na několik částí, kdy v jedné můžete přehrávat smyčku obrázků či videí a druhou využít k zobrazení statického textu.

Pouhé promítání klasických letáků se vám o navýšení prodeje nepostará. Nestačí pouze papírovou verzi převést do digitální, aby sdělení zákazníka zaujalo. Přizpůsobte svou komunikaci tomuto nástroji a upravte i její obsah. Interaktivita je silnou stránkou digitální technologie a vaší možnou konkurenční výhodou. Buďte při oslovování zákazníka kreativní a využijte plného potenciálu digital signage.