Cenu veřejnosti i cenu Obchodník roku s potravinami 2015 získal Lidl

6640 zobrazení

Veřejnost již poosmé ocenila společnost Lidl a zvolila ji Obchodníkem roku v soutěži MasterCard Obchodník roku v kategorii GE Money Bank Cena veřejnosti. Obchodní řetězec získal i cenu Mastercard Obchodník s potravinami 2015.  

Prvenství v kategorii GE Money Bank Cena veřejnosti získala společnost Lidl díky důvěře svých zákazníků, kteří pro ni hlasovali celkem v počtu 69 297 z celkových 123 556 hlasů. „Z ceny veřejnosti máme obrovskou radost. Je to vítězství nejcennější, protože o něm rozhodla veřejnost, tedy naši zákazníci. To, že jsme díky nim zvítězili již poosmé, jen potvrzuje, že námi nabízený poměr nejvyšší kvality za nejlepší ceny v kombinaci s novými nápady je tou správnou cestou. Cena nás však zároveň zavazuje k tomu, abychom v našich nárocích neslevovali a snažili se být do budoucna ještě lepší,“ uvedl Michal Farník, jednatel společnosti, který cenu na slavnostním galavečeru za společnost Lidl převzal.

Veřejnost mohla „svého obchodníka“ podpořit v hlasování prostřednictvím internetových stránek www.obchodnik-roku.cz a SMS zpráv, a to v období od 10. listopadu 2015 do 10. ledna 2016.

obchodník roku - logo

Letos poprvé zvítězila společnost Lidl také v kategorii MasterCard Obchodník roku s potravinami 2015. V této oborové kategorii bylo během reprezentativního internetového průzkumu společnosti GfK Czech hodnoceno spontánní jmenování prodejny, počet nakupujících, míra jejich loajality vůči prodejně a důvěra v ni. Dále se zaměřuje na spokojenost se sortimentem, kvalitou a orientací v nabídce. „Cena Obchodník roku s potravinami 2015 je pro nás neméně důležitá, neboť i zde rozhodovala vysoká důvěra našich zákazníků. A zároveň nás samozřejmě těší vítězství nad konkurencí,“ doplňuje Michal Farník.

Letošním rokem tak společnost Lidl zaokrouhlila počet svých vítězství v soutěži MasterCard Obchodník roku na celkových 20 ocenění – v  kategorii Diskont roku vyhrála celkem 5x, Cenu veřejnosti obdržela 8x, absolutním vítězem se stala 4x, dvakrát obdržela cenu Kreativita roku a letos poprvé i cenu Obchodník roku s potravinami.