Vítězem VCTS 12/2022 je Mototechna Drive v pražských Čimicích

Vítězem prosincového kola hodnocení zákaznického zážitku Visa Czech Top Shop v kamenných prodejnách vyhrála designová prodejna luxusních vozů Mototechna Drive v pražských Čimicích.

Už při samotném vstupu zákazník pochopí, že se nachází v luxusním místě prodeje. Tento „WOW“ efekt navíc umocňuje světelné čelo recepčního pultu, které je doplněno o velkoformátovou autorskou grafiku a o světla ve tvaru zadního difuzoru sportovních aut. Ty podtrhují dynamičnost prodejny. Vše je umístěno na tmavém pozadí upraveném technikou benátského štuku. Dalším výrazným prvkem je 3D fotostěna. Každá pozice pro umístění automobilu má své vlastní nasvětlení. Na křivkách, laku i skle aut tak vzniká hra světel, která podtrhuje jejich luxusní design. Inspektoři byli po uvítání usazeni do komfortních sedaček v čekací zóně, která je dostatečně oddělena od části se stoly, a zajišťuje tak klientům plné soukromí. Je zde také malý bar nabízející drobné občerstvení včetně vybraných alkoholických nápojů. Velmi dobře také komunikují upřednostnění cashless plateb. Personál, který nás obsluhoval, byl špičkově vyškolen a byl nám schopen profesionálně poradit a zodpovědět všechny naše dotazy. Vítězství je to právem zasloužené-moc gratulujeme!!

Druhé místo v prosinci obsadil Albert na pražském Andělu, který prošel rekonstrukcí. Inspektoři zhodnotili, že supermarket nyní přináší pohodlnější a rychlejší nákup s důrazem na čerstvé potraviny. Urychlení nákupu pomáhá nová pokladní zóna s převážně samoobslužnými pokladnami. Nově mohou zákazníci svůj nákup zaplatit na 4 obsluhovaných pokladnách a 18 samoobslužných, z toho 8 přijímá karty i hotovost, ostatní pak pouze karty.

Nechybí zde ani Fresh Bar, který nabízí rychlé občerstvení a kávu s sebou. Koncept charakterizuje příjemný design s nízkými regály, které pomáhají zákazníkům se lépe orientovat a celou prodejnu zároveň provzdušňují. Hned u vstupu zákazníci najdou úsek s čerstvým ovocem a zeleninou, dále pak obsluhovaný deli pult včetně lahůdek či uzavřené násypníky na pečivo. Velmi se nám líbí sushi stánek, kde se vyrábí sushi přímo na prodejní ploše, či zavedení násypníků s luštěninami, rýží a suchými plody. Zcela skvělou inovací je také chladící nábytek, který je osazen teplotními čidly, která (jak nám vysvětlil perfektně připravený personál) pomáhají hlídat teplotu, šetřit energii a snižovat tak uhlíkovou stopu. Skvělé!!

Třetí místo získala prodejna We are Food Lovers na Letišti Václava Havla. Jde o speciální koncept v přírodním stylu s regály z masivního dřeva a nabízí nám výběr regionálních potravin od padesátky vybraných lokálních výrobců. Najdeme zde různé produkty od čerstvých sýrů, kvalitních uzenin, ovocných a bylinných destilátů přes nejznámější česká piva po moravská a česká vína.

Inspektorům se líbí, že v prodejně je kladen důraz na propojení potravin s pravdivými příběhy jejich výrobců. Ty jsou odvyprávěny ve zkratce přímo u samotných produktů, lze také využít QR kód nabízející detailní informace. „Hlavní myšlenkou při tvorbě konceptu bylo představit a prodávat české produkty s jejich unikátním ‚rodokmenem‘. Cestující tak mohou darovat nejen chutný dárek, ale i originální lokální příběh,“ jak jsme se měli možnost dozvědět od velmi dobře připravených prodavaček. Nechybí tu ani doplňkový dárkový sortiment, který bezpochyby k dobrému jídlu patří. Produkty zakoupené v prodejnách Czech Foods Lovers jsou tak ideálním suvenýrem, který potěší každého milovníka dobrého jídla. Gratulujeme!!!