Česká mincovna převzala ocenění za první místo v květnovém kole soutěže Visa Czech Top Shop

Prodejna České mincovny v pražské Havelské ulici zabodovala u našich inspektorů v květnovém kole soutěže Visa Czech Top Shop. Předání ocenění proběhlo přímo na prodejně, kde se zástupci soutěže a partnerů mohli přesvědčit, že se jedná o opravdu zasloužené první místo.

Cenu si z rukou Kateřiny Pauzarové, zástupkyně titulárního partnera soutěže společnosti Visa, převzal Jaroslav Černý, marketingový a PR manažer společnosti a spolu s ním vedoucí prodejny Štěpánka Zinkaizlová, která se zároveň podílela na přípravách nového konceptu České mincovny. Pogratulovat svému zákazníkovi přišel také tiskový mluvčí společnosti Global Payments Ondřej Holoubek spolu s Janem Hrdinou z Asociace tradičního českého obchodu, která soutěž hodnocení zákaznického zážitku v kamenných prodejnách podporuje.

Obchod je designován dle nového konceptu, jehož cílem bylo posílit zákaznický zážitek. „Prodejně vévodí velký pult ve tvaru kulatého razidla, ve kterém si zákazníci mohou prohlédnout to nejnovější a nejzajímavější z aktuální nabídky. Důraz na tradici českého řemesla podtrhuje i interiér, který je dozdoben lustry z dílny dalšího českého výrobce. Naši inspektoři ocenili také využití multimediální obrazovky pro prezentaci historie společnosti a způsobu ražení mincí,“ přiblížila koncept a interiér prodejny manažerka soutěže Visa Czech Top Shop Markéta Němcová.

„Česká mincovna má ve svém portfoliu více než 200 produktů ročně. Máme osobnosti, významné události, krajiny, hrady, zámky. Máme i korporátní ražby. Těch motivů je opravdu hodně,“ prozradil Jaroslav Černý, marketingový a PR manažer společnosti. Na své si tak přijdou jak zákazníci z řad sběratelů či investorů, tak náhodní návštěvníci či zahraniční turisté.

Jedním z kritérií při hodnocení prodejny je i akceptování bezhotovostních plateb pro zvýšení komfortu zákazníka. Tento bod okomentoval zástupce partnera soutěže společnosti Global Payments Ondřej Holoubek. „Nás jako společnost, která poskytuje přijímání platebních karet, těší, že v takto krásné prodejně, kde obchodují s klasickými penězi a mincemi, tak přijímají i platební karty.“

Jaroslav Černý také zmínil, že tento rok je pro Českou mincovnu jubilejní. „Česká mincovna v letošním roce slaví 30 let od svého založení. Vznikla 1. července 1993 na popud České národní banky.“ Věříme, že ocenění za jednu z nejlepších prodejen roku 2023 v soutěži Visa Czech Top Shop je zasloužené a přejeme mnoho dalších úspěšných let.

Video z předávání si můžete prohlédnout níže.

O soutěži Visa Czech Top Shop

Ocenění Visa Czech Top Shop, alá Michelinské hodnocení zákaznického zážitku, je od roku 2021 udělováno kamenným prodejnám po celém Česku. Vítězové jsou vybíráni každý měsíc na základě bodového hodnocení provozoven prodeje a služeb od nezávislé komise inspektorů. Ta každý měsíc navštíví nominovanou skupinu provozoven a hodnotí zákaznickou zkušenost v osmi kategoriích. Ve velikém finále pak odborná porota z výběru dvanácti nejlepších prodejen za daný ročník zvolí absolutního vítěze. Krásnou prodejnu můžete nominovat i Vy na mailu: nominace@czechtopshop.cz

Hlavní partner

Partneři

Mediální partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010