P.O.P. STAR za srpen 2025 je realizace Proud

Portál Mistoprodeje.cz ve spolupráci se společností ppm factum vyhlašuje vítěze soutěže P.O.P. STAR 08/2025. Vítězem měsíce je vystavení Proud. Na druhém místě skončila realizace Colgate. Třetí místo obsadily 2 realizace Heinz & Coca Cola.

V srpnu bylo hodnoceno 10 in-store pop realizací, které porotci posuzovali ve třech kritériích: kreativita řešení, celkové produkční provedení a potenciál upoutání pozornosti v místě prodeje.

Výherní realizace Proud získala od odborné poroty průměrnou známku 8,4 bodů z maxima 10 bodů. Nejvyšší hodnocení (8,8 bodů) získala realizace za celkové produkční provedení. Klientem a zadavatelem byla společnost Plzeňský Prazdroj. Vystavení bylo umístěno v řetězci Albert HM. Realizátorem byla agentura POS Media CZ.

Druhé místo získala realizace Colgate, která byla umístěná v řetězci Tesco HM. Klientem a zadavatelem byla společnost Colgate-Palmolive. Vystavení bylo zprostředkováno agenturou Dunnhumby.

Na třetím místě skončil shop in shop Heinz & Coca Cola, který byl umístěn v řetězci Albert HM. Klientem byla společnost H.J.Heinz CR/SR. Realizátorem byla agentura POS Media.

Třetí místo, se stejným počtem bodů, obsadila také další realizace Heinz & Coca Cola tentokrát v podobě autobusu, která byla umístěna v řetězci Globus. Realizátorem byla agentura MARKET Design.

Všechny soutěžní realizace hodnotila odborná porota ve složení:

Petr Majerik, ex ředitel několika mediálních agentur, zástupce Vysoké školy kreativní komunikace, konzultant pro marketing a media, Michaela Klobásková, Retail Audit Director ve společnosti ppm factum, Alexandr Stojčev, CEO Kotelna 55, člen AKA, Romana Nýdrle, ředitelka pro obchod Svazu obchodu a cestovního ruchu ČR, Andrea Vozníková, členka presidia Asociace udržitelného podnikání, Patricie Jakešová, výkonná ředitelka Retail Club ČR/SK, Kryštof Kněžínek, CEO, flowstate agency, Edita Šilhánová, partnerka COM.SE Consulting, Eva Klánová, šéfredaktorka časopisu Retail News a jednatelka vydavatelství Press21, Pavel Kotrbáček, Sales Manager CZ/SK, ATOZ Group, Romana Křížová, zakladatelka a majitelka Business Friends a Jan Hrdina, Asociace českého tradičního obchodu.

Hodnocení vítězné realizace

„Škoda, že je to malé, jinak by to za mě mělo mnohem větší potenciál zaujmout spotřebitele. Přijde mi super využití světla a hra s ním, stejně tak slogan „Obrať proud“ a k tomu 2 láhve mířící každá jiným směrem,“ hodnotí Kryštof Kněžínek, CEO, flowstate agency.

„Proud jde prostě proti proudu. Jednoduché přitom výrazné menší vystavení do uličky, které odkomunikuje novinku a i to, že je potřeba lahev obrátit pro konzumaci,“ uvádí Andrea Vozníková, členka presidia Asociace udržitelného podnikání.

Výhercům rádi vytvoříme a předáme diplom, v případě zájmu se nám prosím ozvěte na email popstar@mistoprodeje.cz. Libovolnou POP reklamu můžete do naší soutěže přihlásit zasláním fotografie na stejný email.

Filip Wawreczka, manažer soutěže P.O.P. STAR

Hlavní partner

Partneři

Alianční partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010