Reklama na nákupních vozících
Pohyblivý (vnitřní a částečně i vnější) nosič udržuje dlouhodobý vizuální kontakt nakupujících v průběhu celého nákupu zákazníka. Díky přímému zásahu v momentu nákupního rozhodování, se stal druhým nejžádanějším POS nosičem.
Využívá se nejčastěji pro podporu nových výrobků a speciálních prodejních akcí, vhodný je pro zásah malých a středních podnikatelů.
Dělič nákupu
Vnitřní nosič, který se nachází v pokladní zóně, velmi podporuje impulzní nákupy vznikající v důsledku čekání ve frontě a často vyžívá zrakové dostupnosti vystavených výrobků.
Využívá se pro dlouhodobé kampaně, neboť za nízké náklady na kampaň umožňuje přímou komunikaci s cílovou skupinou.
Polep pokladního pásu
Vnitřní dynamický nosič ve formě nálepky, který je umístěný v pokladní zóně na pokladních pohyblivých pásech.
Je vhodný pro připomenutí produktu anebo služby v momentu před a při placení. Může sloužit jako alternativa pro efektivní a nízkonákladové kampaně.
Stojan u vstupu
Tento statický vnitřní nosič má vliv na nakupujícího přímo před vstupem nebo při odhodu na prodejní plochu. Reklamní brány jsou velmi viditelné, a proto jsou pro zadavatele velmi atraktivním nosičem.
Nejvíce se využívají pro netradiční podporu prodeje.
Vstupní brány
Dynamický vnitřní nosič, který je přímo umístěný na vstupu do prodejny, zasáhne každého nakupujícího. Je to velice atraktivní a viditelný nosič.
Tento pohyblivý nosič je vhodný pro podporu všech kategorií produktů.
Polep vchodových dveří
Venkovní nosič, který je díky své velikosti doslova nepřehlédnutelný. Může být umístěn na pevné i pohyblivé části vchodových dveří. Zasahuje nakupujícího přímo před vstupem do hypermarketu. Jelikož je na tomto místě vysoká frekvence zákazníků, má tento nosič i vysoký účinek.
Nejčastěji se tato reklamní plocha používá ve spojení s TV reklamou pro připomenutí výrobku před nákupním rozhodnutím v prodejně.
Podlahová grafika
Statický vnitřní nosič, který je umístěn na podlaze, zasáhne nakupujícího přímo u propagovaného výrobku. Je to atraktivní a i z dálky viditelné médium, které přitáhne nakupujícího přímo k regálu s propagovaným zbožím. Velmi výrazně zvyšuje počet impulsních nákupů. Obvyklá velikost je 1 m2, maximálně 2 m2. Dá se vhodně kombinovat s polepem vstupních dveří (většinou ve velikosti 0,5 m2). Nejefektivnější je však v plastickém provedení 3D.
Paletový design
Statický vnitřní prvek, který je umístěn na prominentním místě v hlavních uličkách propagovaného segmentu zboží. Tento velmi výrazný vizuální prvek má okamžitý zásah na nakupující a vzbuzuje zájem o koupi.
Nejčastěji se využívá především jako podpora výrobků v nápojovém segmentu.
Shelf Stopper
Statický vnitřní nosič, který je vyhodnocen jako nejžádanější médium v in-storu. Přitahuje pozornost nakupujících při průchodu uličkou, tím, že okamžitě zviditelňuje a odlišuje propagovaný výrobek od konkurenčních. Navíc výrazně zvyšuje u nakupujících počet impulzních nákupů. Shelf Stopper se dá velmi dobře použít i s výsekem. Tento prvek se používá ve dvou rozměrech – 150 x 600 mm a 150 x 900 mm.
Polepy mrazících boxů
Statický vnitřní nosič umístěný na víku mrazicího boxu. V kombinaci s průhledným víkem je tento nosič dosti výrazný a naviguje nakupujícího přímo k produktu umístěném v tomto boxu. Je to velmi vhodná reklamní plocha umožňující odlišení se od konkurence těsně před vybráním zboží.
Letáčky
Staticko-dynamický nosič umístěný přímo u propagovaného výrobku jej zviditelní a odliší od konkurenčních výrobků umístěných vedle. Tento nosič přitáhne pozornost nakupujících a posílí znalost značky.
Nejčastěji se tento nosič využívá pro různé soutěže, cenové akce a pro nové produkty, ke kterým dodává nové informace k podpoře jejich prodeje.
City Light Vitrine
Dynamický venkovní nosič, který má díky osvětlení zásah 24/7 a je vhodný pro místa, kde je vysoká frekvence lidí i v nočních hodinách a běžná reklama by v této době nefungovala. Může být buď statický nebo rolující s více reklamami.
Malý stojan na leták
Statický venkovní nosič typický pro umístění na čerpací stanici přímo u stojanů pohonných hmot, tedy na nejdůležitějším místě na čerpací stanici.