Letní elektronické vydání časopisu Brands & Stories

144 zobrazení

Náš alianční partner – časopis Brands & Stories, vydávává mimořádné číslo v elektronické verzi, kterou si můžete zdarma stáhnout zde nebo přečíst online zde. A na co zajímavého se můžete těšit?

V sekci “STORES” najdete zajímavé nové trendy, které z covidové doby vyplynuly a týkají se změn nákupního chování, změn prostředí v kamenných obchodech i kancelářích. Prodejnami  zítřka budou mimo jiné i zcela nové koncepty, které činí kamenný obchod svým způsobem servisní službou pro výrobce. Poslední smutný rok pro retail přinesl i renesanci teleshoppingu nebo třeba prodejních automatů v podobě inovativních kiosků. Na stranách letního vydání STORES jsou představeny i nové zážitkové obchody, které vznikly navzdory době. Zajímavou alternativou nejen kamenných obchodům, ale i kancelářských prostor, kaváren, restauraci či mobilních variant pro jakoukoliv promoakci mohou být kontejnery. Dozvíte se o výhodách i designových variantách kontejnerových jednotek. Server Shopingy.com zabývající se monitoringem kamenných obchodů a nákupních center nechává nahlédnout do přehledu obchodů, které nejčastěji zavřely a nově otevřely své pobočky v nákupních centrech České republiky, Německa a Rakouska v období od prosince 2020 do dubna 2021. Zajímavým počtením jsou také plány chystaného největšího outletového a zábavního centra v Evropě, které se již brzy pod novým názvem POP Airport (Outlet & Entertainment) otevře masám návštěvníků. Tento směr je přesně to, co se od novodobého retailu očekává – zábava a zážitek. Prodejní jednotky se svými ekonomickými ztrátami stojí před dalším nelehkým bojem – dostat zpět zákazníky, kteří si vyzkoušeli nákup od počítače. Proto musí navodit příjemnou atmosféru, zavézt nové služby a hlavně zprostředkovat prodejní zážitek.Aktuální číslo Brands And Stories

V krátkosti o magazínu – Brands&Stories je odborný B2B tištěný čtvrtletník, chodí přímo na stoly marketingových manažerů, ředitelů a majitelů firem. Může být užitečný všem, kdo chtějí posílit povědomí o svém brandu a dostat svoji prezentaci přímo na vytipované stoly potenciálních obchodních partnerů, klientů a udělat z nich svoje příznivce nebo spotřebitele. Druhotný efekt, nikoli však zanedbatelný, je přímé oslovení této ekonomicky silnější cílové skupiny. Zaměřuje se na příběhy a filozofie značek a píše o kamenných obchodech a marketingu at-retail. Celé znění článků se po otištění objevuje i na blogu časopisu a je na ně odkazováno přes soc. sítě.