Nakupující jako superhrdinové od Marvela

Kanadský řetězec slevových obchodů s potravinami Loblaw Companies Ltd. pokračuje v další kreativní marketingové kampani pro retailový obchod s potravinami. Jeho nová komiksová inspirující kampan „The Haulerverse“ od agentury John St. je postavena na čtyřech hlavních postavách, tři z nich jsou založené na archetypech nakupujících a čtvrtá představuje typického zaměstnance společnosti No Frills.

Meg je starší zákaznice, která si roky při nákupech utahuje opasek,
Nia je lovkyní digitálních nabídek za pomoci týdenního digitálního letáku k hledání nabídek,
Jeff je šéf svého rodinného rozpočtu, který má na svém seznamu sice hodně věcí, ale vždy svůj nákup dostane levněji než kdokoli jiný,
Hank je zaměstnanec obchodu No Frills, který jej ovládá svoji laserovou pistoli, se kterou ukazuje všem, kdo je tady šéfem.

Kampaň zahajuje 61 vteřinovou animovanou video sekvencí, představující prodejnu a především celý tým superhrdinů. Vše začíná zjevným podobenstvím na ikonický úvod komiksů Marvel.

Ashley McGill, ředitelka marketingu společnosti No Frills, uvedla, že cílem kampaně je vzbudit vzrušení, které nakupující společnosti No Frills cítí, když přemohou „standardní ceny a mohou výrazně ušetřit při svém nákupu potravin. Cílem podle ní je skutečnost, aby se zákazníci viděli v jednom z ukázaných archetypů a zároveň znovu prožívali „radost a nadšení“, které přináší vítězství nad vysokými cenami.


Kampaň „Haulerverse“ je nejnovější z řady marketingových přístupů souvisejících s popkulturou pro No Frills. Po předloňské videohře Hauler: Aisles of Glory a loňském letním albu Haulin ‘State of Mind.

Zdroj: adsoftheworld.com, canadiangrocer.com, foto: adsoftheworld.com