Vystavení ikonické brány Plzeňského Prazdroje zaujalo porotce soutěže P.O.P. Star 12/2023

Prosincovým vítězem v soutěži POP Star se stala realizace Pilsner Urquell, se kterou se návštěvníci mohli setkat v řetězcích Albert, Globus a Tesco. K předání vítězného diplomu proběhlo v únoru  v prostorách Plzeňského Prazdroje v Praze za přítomnosti Michaely Klobáskové, ředitelky divize Retail Audit, ppm factum a.s. a šéfredaktorky portálu mistoprodeje.cz Jany Follprechtové.

Vystavení vychází z designu vánočních multipacků, které poskytují nakupujícím jedinečný vizuální a prodejní zážitek. Podle Jakuba Sudy, Junior Activation manage v Plzeňském Prazdroji, obě složky spolu výborně fungují a využití ikonické brány pivovaru, která je jednoznačně spojena se značkou Pilsner Urquell, tak nenechá nikoho na pochybách, o jaké vystavení se skutečně jedná. Vánoční atmosféru následně umocňuje ikonické zobrazení sněhu a zasněžených domů, které spolu s bránou tvoří kompaktní celek celého vystavení.

Realizátorem vystavení byla společnost Dago, za kterou Ľuboš Plačko, DAGO country manager SK dodává: „Z ocenění odborné poroty máme radost, ale především nás těší, že jsme realizovali vystavení, které více než splnilo svůj účel. „Shop in shop“, především část se sněžítkem, zastavoval nakupující během vypjaté předvánoční doby, kdy jsou spotřebitelé „zavaleni“ velkým množstvím různých POP médií na prodejní ploše. Tento úspěch je hnacím motorem do další spolupráce s Plzeňským Prazdrojem.“

Soutěž „P.O.P. STAR“ je odbornou soutěží POP (point of purchase) reklam a sekundárních vystavení v místě prodeje, kterou pořádá portál mistoprodeje.cz ve spolupráci s divizí RETAIL AUDIT společnosti ppm factum.

 

Hlavní partner

Partneři

Mediální partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010