Vítěz P.O.P. Star 6/2024 Letní pohodička u moře od Venus získala první místo v soutěži POP Star

Červnové vítězství v soutěži POP Star získalo vystavení Venus od společnosti Procter & Gamble International Operations SA, které bylo vystaveno v řetězci Albert. Úspěšný shop-in-shop, jehož realizátorem byla reklamní agentura POS Media, vznikl na základě kombinace inovativního přístupu a precizního zpracování. Základním stavebním prvkem byly vlnitá lepenka a voština, které tvořily základní strukturu stojanu. Pavel Hroch, Account Manager agentury POS Media Czech Republic dále doplňuje: „Tvar bočnic byl složitější, protože nešlo o klasické obdélníkové tvary. Na jedné straně jsme vytvořili motiv malířského prkna s křížovým vzorem připomínajícím dřevo, na druhé straně pak surfové prkno. Štěstí bylo, že bočnice kromě stability nic nenesly, a vše se odehrávalo v zadní části, kde byly umístěny háky na produkty.“

Produkty dámského holení mají hlavní sezónu právě v létě, v období dovolených, proto i celkové vystavení zavozovalo dovolenkovou atmosféru u moře a na pláži, kdy každá žena touží mít hladce oholené nohy. Shop-in-shop zahrnoval mnoho doplňků, které dotvářely celkový vzhled. Mezi ně patřila lednička vyrobená z vlnité lepenky, lakovaný polystyrenový kruh, dřevěné křeslo s plátnem a reálný deštník zasazený v dřevěné podnoži. Tyto prvky dodaly stojanu nejen vizuální atraktivitu, ale také funkčnost a stabilitu.

„Vystavení bylo ze strany zákazníků vnímáno velmi pozitivně a také u nás v Procter & Gamble sklidilo spoustu nadšených ohlasů. Podobný design byl pak následně použitý také na obchodech Globus. Musím ale s úsměvem konstatovat, že vzhledem k tomu, že se vystavení skládalo z reálných produktů (plážové lehátko, plavací kruh, slunečník), tak se také párkrát stalo, že některé věci po čase zmizely. Po ukončení vystavení dokonce i naši zaměstnanci přišli s prosbou o rozebrání lehátek, což jen dokládá, že nápad na vystavení od POS Media byl nejen výborný, ale také praktický,“ dodává Key Account  Manager | Albert CZ za Procter & Gamble Czech Republic Iva Lidinská.

Tento úspěch je výsledkem skvělé spolupráce s Procter & Gamble a pečlivé práce celého týmu POS Media, který se podle Ivy Lidinské snaží přijít s originálními nápady a zároveň adresovat jejich potřeby na vystavení. Do budoucna plánují spoustu dalších společných instore aktivit, které zákazníci uvidí v obchodech Albert. Jiří Beran, Managing Partner CZ/SK/HU, který předal také vítězný diplom, shrnuje: „Toto svěží vystavení Procter & Gamble je vítězem POP STAR za červen 2024 velmi zaslouženě – přineslo zákazníkům příjemné letní oživení na prodejní plochu hypermarketu Albert. Gratuluji zadavateli i reklamní agentuře POS Media Czech Republic, s.r.o.“

Za ppm factum se předávání zúčastnila ředitelka divize Retail Michaela Klobásková a šéfredaktorka portálu mistoprodeje.cz Jana Follprechtová.

Soutěž „P.O.P. STAR“ je odbornou soutěží POP (point of purchase) reklam a sekundárních vystavení v místě prodeje, kterou pořádá portál mistoprodeje.cz ve spolupráci s divizí RETAIL AUDIT společnosti ppm factum.

Hlavní partner

Partneři

Alianční partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010